canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 MirT statusLar :)
Mövzudakı mesaj sayı: 625
Eksperd
EksperdOFF
🕒 15.11.2012 / 00:34 · #31
Avtobusda bir qiz menle daniwdi.Tesevvur edirsiz,o qeder oglan varken,tek menle daniwdi. Didiki:
-"Al bu pulu wofere verde" .
Demeli mene guvenir .Sevgide en bawlicasi Guvendir sozsuz...xD
Ardarazli
ArdarazliOFF
🕒 15.11.2012 / 08:25 · #32
Eksperd (15.11.2012/00:33)
Kefim olmayanda mahnı oxuyuram. Səsimin kefimdən pis olduğunu görüb sevinirəm... :)
Nauwnik qulagimda oxuyurdum. Sesime ele vurulmuwdunkii..! Nauwniki cixardimki sesime canli qulag asam kawki etmezdim. Ele qorxdumkiii..).
Ardarazli
ArdarazliOFF
🕒 15.11.2012 / 08:28 · #33
*-=ReSpEcT_BoY=-* (14.11.2012/21:09)
Asqiranda"caaaan" deyecek Sevgilim olmasada"qalofkasi" deyen bratlarim var:D
.)). ne yaxwiki "BAYQALOFKASI" dimirler))
Ardarazli
ArdarazliOFF
🕒 15.11.2012 / 11:13 · #34
Oglan. Ey ulu Tanri bir arzum var. Isteyiremki butun qizlarin sevimlisi olum. Mensiz darixsinlar. Hemiwe yanlarinda olmagimi istesinler.
O gunden "always"bezleri yarandi. )))
*-=ReSpEcT_BoY=-*
*-=ReSpEcT_BoY=-*OFF
🕒 15.11.2012 / 22:12 · #35
🏷 ...Ne QeDeR oLsADa DiLiM aCi, SaDeLiKDiR BaSHiMiN TaCi...
Ardarazli (15.11.2012/08:28)
.)). ne yaxwiki "BAYQALOFKASI" dimirler))
onu savax deyejeyler qaqa
***SUDE***
***SUDE***OFF
🕒 15.11.2012 / 22:59 · #36
Hal hazirda sag elinde tel olanlar gorum telniz xarab olsunda o elnizde sevgiliniz tutsun)
*_PuRe_LoVe_*
*_PuRe_LoVe_*OFF
🕒 15.11.2012 / 23:02 · #37
***SUDE***, belkem biri solaxaydi:)
*____ALONE____*
*____ALONE____*OFF
🕒 15.11.2012 / 23:07 · #38
🏷 ❋Ne SaYaNiN QuLuYaM Ne SaYMaYaNiN aGaSi ALLAHIN QuLuYaM SoZuMuN aGaSi❋
Imtahandan Cixan telebenin duasi Ya Rebb Tokionu Almaniyanin paytaxi ele
Ardarazli
ArdarazliOFF
🕒 15.11.2012 / 23:15 · #39
Mektebde 2 xarici dil oyrenirdik. Biri ingilis dili biride riyaziyyat idi))
***SUDE***
***SUDE***OFF
🕒 15.11.2012 / 23:15 · #40
*_PuRe_LoVe_*, Teli sag eline alib tekrar oxusun)yoxsa evde qalar))
Cəmi mesajlar: 625
<< 1 2 3 [4] 5 6 ... 63 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 3
Keçidlər