💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
Eksperd (15.11.2012/00:33)Nauwnik qulagimda oxuyurdum. Sesime ele vurulmuwdunkii..! Nauwniki cixardimki sesime canli qulag asam kawki etmezdim. Ele qorxdumkiii..
Kefim olmayanda mahnı oxuyuram. Səsimin kefimdən pis olduğunu görüb sevinirəm... :)
).*-=ReSpEcT_BoY=-* (14.11.2012/21:09).
Asqiranda"caaaan" deyecek Sevgilim olmasada"qalofkasi" deyen bratlarim var:D
)). ne yaxwiki "BAYQALOFKASI" dimirler
))Ardarazli (15.11.2012/08:28)onu savax deyejeyler qaqa
.)). ne yaxwiki "BAYQALOFKASI" dimirler
))

))