canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 MirT statusLar :)
Mövzudakı mesaj sayı: 625
Я_ПрОсТоЙ_Но_БлАтНоЙ
Я_ПрОсТоЙ_Но_БлАтНоЙOFF
🕒 26.12.2012 / 20:48 · #341
🏷 Kime OX atmagi oyretdimse,bir gun meni NIWAN aldi!
Eger Ans da xeberler veriliwini telebeler aparsa idi bele olardi
Muellimlerin telebelere tecavuzu davam edir semestr bitdi itki yooxdur muellim day-day vasitesi
ile susduruldu :))))
Ardarazli
ArdarazliOFF
🕒 26.12.2012 / 20:54 · #342
Oglum dur bu cumleni ingilis diline tercume ele. "bir kiwi qaca qaca geldi hovuza hoppandi boguldu oldu.".
A man diqdid diqdid alee hopp bul bul bul
Ardarazli
ArdarazliOFF
🕒 26.12.2012 / 20:57 · #343
Ata bowluq burax 100 AZN bowluq burax gonder yaz gonder. Ewitmediyin soyuwleri hazir sms wekiinde telefonunuza gelsin
Я_ПрОсТоЙ_Но_БлАтНоЙ
Я_ПрОсТоЙ_Но_БлАтНоЙOFF
🕒 27.12.2012 / 19:36 · #344
🏷 Kime OX atmagi oyretdimse,bir gun meni NIWAN aldi!
Tarqovuda:
-Qaqaw bir deq seni olar???
-я не понимаю,говори по русски
-Pulun duwub yere
-Hani,hani?:)))
((Aylin))
((Aylin))OFF
🕒 27.12.2012 / 19:37 · #345
Я_ПрОсТоЙ_Но_БлАтНоЙ (27.12.2012/19:36)
Tarqovuda:-Qaqaw bir deq seni olar???-я не понимаю,говори по русски-Pulun duwub yere-Hani,hani?:)))
Ardarazli
ArdarazliOFF
🕒 27.12.2012 / 22:41 · #346
Avtobus xeberleri.
Avtobusda bir qiz asqirdi "saglam ol"didim. Qayitdiki "ama men seni dost bilirem". Hece panyatkasizammiw ala men
Ardarazli
ArdarazliOFF
🕒 27.12.2012 / 22:45 · #347
Yagiw yagir diye qacib bir qizin zotikinin altina girdim. Zontiki bawima bawima vurdu. Insanliq qalmiyib bu miletde. Kaw zontikin altinda qiza "siznen taniw olmag olar"dimeyeydim
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 27.12.2012 / 22:48 · #348
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
. gulmeliydi ))
Ardarazli
ArdarazliOFF
🕒 27.12.2012 / 22:48 · #349
Ata. Oglum bu gun ne kecmusuz?
Ogul. Kimya dersinde partlayici madde duzeltmeyi oyrendik.
Ata. Cox gozel. Seher mektebe gedeceksen?
Ogul. Hansi mektebe
((Aylin))
((Aylin))OFF
🕒 27.12.2012 / 22:50 · #350
Ardarazli (27.12.2012/22:48)
Ata. Oglum bu gun ne kecmusuz?Ogul. Kimya dersinde partlayici madde duzeltmeyi oyrendik.Ata. Cox gozel. Seher mektebe gedeceksen?Ogul. Hansi mektebe
Suppa)))
Cəmi mesajlar: 625
<< 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 63 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 3
Keçidlər