💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat




Я_ПрОсТоЙ_Но_БлАтНоЙ (27.12.2012/19:36)
Tarqovuda:-Qaqaw bir deq seni olar???-я не понимаю,говори по русски-Pulun duwub yere-Hani,hani?:)))




. gulmeliydi ))

Ardarazli (27.12.2012/22:48)Suppa)))
Ata. Oglum bu gun ne kecmusuz?Ogul. Kimya dersinde partlayici madde duzeltmeyi oyrendik.Ata. Cox gozel. Seher mektebe gedeceksen?Ogul. Hansi mektebe