🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
Я_ПрОсТоЙ_Но_БлАтНоЙ (14.01.2013/10:14) Hamamdan çıxandan sora başınıqurutmağa ərinib evin ortasındabaşında dəsmalla 5saat Nizami Gəncəvi kimi gəzənqızlarımız da var :))
mence 90 larin sevgisi daha romantik idi.butun gunu qamburger yeye yeye bir birlerinin uzune baxirdilar.eve qayidib vermeshil yeyib yapishirdilar ev telefonundan...guya gunduz demeye cesaretleri catmadiqini gece telefonda bir birlerine deyirdiler...sen niye ele baxdin,o sozu deyende neyi nezerde tuturdun...belece sehere qeder bosh bosh danishirdilar..en axirda hec birisi trubkani yere qoya bilmirdi.o deyirdi sen qoy, bu deyirdi yox menim elim gelmir sen qoy.axirda her ikisi bir yerde qoyurdular..