canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 MirT statusLar :)
Mövzudakı mesaj sayı: 625
Eksperd
EksperdOFF
🕒 02.02.2013 / 23:58 · #471
Zeqqumagaci (02.02.2013/23:56)
SENE seni daniwsam deyersen ki .ne ewwek adamdi buu!?
alaaaaaaaaaa meeee mirt statusduu eee buuuuuuuuuuuuuuuu bunuu atacam seyfemee ee vaapwe

























































hec yeri yoxduu
Zeqqumagaci
ZeqqumagaciOFF
🕒 03.02.2013 / 00:00 · #472
🏷 Insan insani ya tamamliyamada yada tam anlayamadi..
Eksperd, )))
paco_robanne
paco_robanneOFF
🕒 04.02.2013 / 10:54 · #473
Qız avtobusda gedir: Pulu
ötürmek
lazım gelir,
yanında da bir qız dayanıb.
Fikirleşir: Göresen ona nece
müraciet
edim sen ya siz?
... Mentigle fikirleşim: Bu avtobus
ekspressdi.
Eger qiz bundan evvelki
dayanacagda
dusmeyibse demeli, bizim
mikrorayona gedir.
Elinde serab var, demeli kisi ile
goruse
gedir.
Şerab bahalidi, demeli kisi
yarasiglidi.
Bizim mikrorayonda 2 yarasigli
kisi
var: Erim ve sevgilim. Sevgilimin
yanina gede bilmez cunki
ora men gedirem.
Demeli, erimin yanina gedir.
Eriminse 2 sevgilisi var: Aysel ve
Günel……………………………
Günel indi ezamiyyetdedi. -
Aysel, pulu ötür de sürücüye!
Qız teeccüble:
-Aaaaa siz meni hardan
tanıyırsız!? :DD
paco_robanne
paco_robanneOFF
🕒 04.02.2013 / 10:57 · #474
Oglanin
"i$im var sora daniwariq"
mesajina "yaxsi heyatim gozluyurem"
cvbini veren qiz hele anasindan olmayib!
paco_robanne
paco_robanneOFF
🕒 04.02.2013 / 10:59 · #475
14 fevralda sevgililerden xaiw edirem meni
yanlarinda gezdirerlerde, Vallah ses zad
salmiyacam, prosta hemen gun haqda
tecrubem yoxdu, hec gormemiwem ele
weyler :/ :D
paco_robanne
paco_robanneOFF
🕒 04.02.2013 / 11:02 · #476
Oglan qiza:
+Hirslenende cox qeweng gorsenirsen.
-Hirsdenmemiwem axi.
+ He de ona gore ite oxwursan indi
-Kime deyrsene sen it?!!!
+He ay sag ol bax bele pozma bu ani :DDD
Tipik öküz))
_MaksI_
_MaksI_OFF
🕒 04.02.2013 / 11:08 · #477
paco_robanne (04.02.2013/10:54)
Qız avtobusda gedir: Puluötürmeklazım gelir,yanında da bir qız dayanıb.Fikirleşir: Göresen ona necemüracietedim sen ya siz?... Mentigle fikirleşim: Bu avtobusekspressdi.Eger qiz bundan evvelkidayanaca
Mentiq bele olare
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 04.02.2013 / 12:17 · #478
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
paco_robanne (04.02.2013/10:59)
14 fevralda sevgililerden xaiw edirem meniyanlarinda gezdirerlerde, Vallah ses zadsalmiyacam, prosta hemen gun haqdatecrubem yoxdu, hec gormemiwem eleweyler :/ :D
paco_robanne
paco_robanneOFF
🕒 04.02.2013 / 12:28 · #479
Tanimadigim nomreden gelen
"Salam.Tanidin?" mesajina cavab
yazdim..."He,elbette,xettinden tanidim" ...:) :)
Mende de az yoxdu haa:))
paco_robanne
paco_robanneOFF
🕒 04.02.2013 / 12:31 · #480
Telefona forsla çlifon deyen qiz
sen öl tepennen ele vuraramki
"Mango"nu "sederek"
görersen..:)))
Cəmi mesajlar: 625
<< 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 63 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 3
Keçidlər