💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
Zeqqumagaci (02.02.2013/23:56)alaaaaaaaaaa meeee mirt statusduu eee buuuuuuuuuuuuuuuu
SENE seni daniwsam deyersen ki .ne ewwek adamdi buu!?
bunuu atacam seyfemee ee vaapwe





paco_robanne (04.02.2013/10:54)
Qız avtobusda gedir: Puluötürmeklazım gelir,yanında da bir qız dayanıb.Fikirleşir: Göresen ona necemüracietedim sen ya siz?... Mentigle fikirleşim: Bu avtobusekspressdi.Eger qiz bundan evvelkidayanaca
Mentiq bele olare
paco_robanne (04.02.2013/10:59)
14 fevralda sevgililerden xaiw edirem meniyanlarinda gezdirerlerde, Vallah ses zadsalmiyacam, prosta hemen gun haqdatecrubem yoxdu, hec gormemiwem eleweyler :/ :D


