💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.
Son 10 mövzu
📌 MirT statusLar :)
Mövzudakı mesaj sayı: 625

paco_robanneOFF
🕒 22.11.2012 / 19:37 · #81
dostlugumdaki 1o nefer 1onlinedir. 1onlardan 4u dunen ne yediyini hele fikirlewir. biri infosun biri burnun qurdalayir. ikisi birbiriynen yaziwir. biri bew deqe gozle sedi yarim saatdi ortaliqda yoxdu. o yerde qalan biri de menim o biri nikimdi. yazdigim statuslari like eleyir. Nagarim sizin dw bir birinnen maraxli bu cur dostlariiz olsa bilersiz ne cekirem

ArdarazliOFF
🕒 22.11.2012 / 22:26 · #82
Berber. "Sen ozge deyilsen agsaqqal kiwidi yola salim sora" dimeyine protesto olaraq 3 aydiki uzumu bawimi qirxdirmiram
)). 
ArdarazliOFF
🕒 26.11.2012 / 20:36 · #83
Qiza sevgili olmagi teklif etdikde "yox men seni dost guzunde gorurem"demeyi "get hoppanin "medeni formasidir
))). Dəyişdirildi: Ardarazli (26.11 / 20:37) [1]

_БеСпРеДеЛ_OFF
🕒 26.11.2012 / 20:39 · #84

_БеСпРеДеЛ_OFF
🕒 26.11.2012 / 20:40 · #85
evvelce ayaqlarini araladim sora dowderini sixdim.necede lezet eledi
ilk defeydiki inek sagirdim

Avara_BelaOFF
🕒 26.11.2012 / 20:41 · #86
_БеСпРеДеЛ_, 

ArdarazliOFF
🕒 26.11.2012 / 20:41 · #87
Kuxnudan cay getirende yere damcilayan cayi corabiyla silen qiz senol sen corey tapaceysen.gif)

_БеСпРеДеЛ_OFF
🕒 26.11.2012 / 20:42 · #88

paco_robanneOFF
🕒 26.11.2012 / 20:49 · #89
Ardarazli, ))))))))

ArdarazliOFF
🕒 26.11.2012 / 20:59 · #90
"Heyatim bu gun yorulmusan qablari ozum yuyacam"diyen bir oglan xeyal ein. Xeyal etdiz? Qewey xeyal idi. Haydi qablari yumaga
))). Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 3Keçidlər