💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
~_DemounT_~ (26.03.2017/02:36)men evvel edirciim
Black_Attack, He on defe gelmiyende bir defe gelecey da axri, duz deyirsen. Besh on gun evvel 2 manat atdim 40 manat tutdum)
~_DemounT_~ (26.03.2017/02:39)bidefe 573 bidefe 300 10 15 defe 50-60 manat tutmusham 1 manata
Black_Attack, Tuta bilirdun?
~_DemounT_~ (26.03.2017/02:42)men hec vaxt fimirlewmirem inanisan 7 oyun idi hec varyanti sixmamishdim bidene gece baxdimki varyant geklib ozde cibdede bi aepiy yox) )))
Black_Attack, 573-e 50 manat ateydun da, gor nolurdu) men udanda hemishe fikirleshirem ele chox atseydim bele olardi)
~_DemounT_~ (26.03.2017/02:53)he etaga
Black_Attack, Udmagin sevinci neye deson deyer, ozde kasibchiligda)
