
Rehmettiyin_NevesiOFF
🕒 12.02.2015 / 19:41 · #1961
Qizdan nese isteyende O daniwan tom var eee :)) Onun kimi "no no no" Eliyende ele yemeli olur ki Yawadigina ve o nemeti gördüyünə sukr edirsen
Teninin kokusu, her an acı veriyor adama,
Canımın dokusu, sen de yüzünü çevirme bana.
Yanarım içime, yine dert olur gidişin.
Saymadım bilerek, aşkımı kaçıncı terkedişin
Acıları hissetmeyi,
Bilirim yürek tüketmeyi,
Sustukça önümde eğilmeyi,
Kabul et beni yorma diyor.
Başıma bela ediyor, yüreği heba ediyor.
Her acıya kandı yürek, canıma mı kast ediyor
Yüzümü bu son görüşün, tenimi bu son öpüşün
İkimizi son bölüşün, bu da beni mahvediyor..