💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
NoreN (01.03.2013/19:52)o nedi gulmeli, deyin biz de gulek de)))
Zeqqumagaci, Her defe gulurem... Evdekilere de demiśem:) letife olub uje:)

A_M_I_G_O (01.03.2013/20:23)Movzularin birinde baš verib bu hadise:)))
o nedi gulmeli, deyin biz de gulek de)))

A_M_I_G_O (01.03.2013/21:28)Sladkiy malcik niki... Egser userlerde telde,kompda da acmir o oldugu sehifeler... Mende de ele .. O niki 50dafa deyilib nikinde simvol var deyiś...
NoreN, Movzularin coxuna bele bir nick var, Sladkiy... nese statusunda qadagan olunmuw simvollar var. O yazdigi sehifeler kompla tam acilmir. ola biler o sehifelerde olub
