💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
~KaRoL_BeZ_DaMi~ (15.03.2013/02:23)iwlemede otur evde
xexegeceler iwlemeyim bawim abela olubeee
yetimcelerinide yola baxcaya :)))


EBEDI-YUXU (15.03.2013/02:25)
iwlemede otur evdeyetimcelerinide yola baxcaya :)))
evde otururam yetimceler corek isdeyir aglamaglari bawimi aparib iwleyirem yetimceler artir bilmirem neyleyim
~KaRoL_BeZ_DaMi~ (15.03.2013/02:27)evde otururam yetimceler corek isdeyir aglamaglari bawimi aparib iwleyirem yetimceler artir bilmirem neyleyim
vay vay arvadina decem bowasin seni
iwleme otur evde yetimcelerini en yaxcisi yola dilenmeye

@Menasiz_@heyat@ (15.03.2013/02:28)heee qaqaww beyaqdan fikir verirem qiz deyir yazm ayazirsan nese problem var?
~KaRoL_BeZ_DaMi~, menlesen qaqaw heee??


@Menasiz_@heyat@ (15.03.2013/02:32)qaqaw qiz sene deyrr yazma demeli yazmAda niy euzadirsankii ?
~KaRoL_BeZ_DaMi~, nece bawa duwmedim onu qiznan ozum bilerem. senlik deyil yaxwi.
MENASIZ heyat sene mene yazma bu gunden.... karol qaquli dava eleemde onszuda gideceyim buralardan