💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat


@Menasiz_@heyat@ (15.03.2013/02:38)qaqaw suzun aranizda olan sohbetdii men de deyiremki qiz narazidi senin ona yazmagindan yazma.qaldiki menim qizla aramizda olan fikre heckim yaza bilmezz
~KaRoL_BeZ_DaMi~, dedim axi o menle onun arasinda olan sohbetdi. gor men senle onun arasinda onal sohbetde nese bir fikir bildirem.


EBEDI-YUXU (15.03.2013/02:37)MENASIZ heyat sene mene yazma bu gunden.... karol qaquli dava eleemde onszuda gideceyim buralardan

.gif)

sadece gulub kecerem hec kimle prablemim yoxdur imkan ver bu 8 gunu normal burda olum sonra neyneyirsen elede

@Menasiz_@heyat@ (15.03.2013/02:45)qaqaw iki il bundan qabaq kecmiwde qaldii fakt hala hazirda goruremki qizi narahat edirsen Mende o qizin xetrine deyenin xetrine deyerem Deyirem yazma demeli yazma Niye narahat edirsen??
~KaRoL_BeZ_DaMi~, hee qaqaw bes sen ozunde reva bilmediyin weyi niye bawqasina eliyirsen heee?? menele onun sohbetine daxil olursan. umumiyetle sen onla daniwmayanda men onla daniwirdim. biz onla iki

