canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Ağlınıza... :)
Mövzudakı mesaj sayı: 29499
@Menasiz_@heyat@
@Menasiz_@heyat@OFF
🕒 15.03.2013 / 02:38 · #831
~KaRoL_BeZ_DaMi~, dedim axi o menle onun arasinda olan sohbetdi. gor men senle onun arasinda onal sohbetde nese bir fikir bildirem.
~KaRoL_BeZ_DaMi~
~KaRoL_BeZ_DaMi~OFF
🕒 15.03.2013 / 02:41 · #832
🏷 »»»»»QaDiN uZuM kImIdIr yA wErAb oLuB MeSt eDeR Ya sIrKe oLuB mEhV eDeR«««««
@Menasiz_@heyat@ (15.03.2013/02:38)
~KaRoL_BeZ_DaMi~, dedim axi o menle onun arasinda olan sohbetdi. gor men senle onun arasinda onal sohbetde nese bir fikir bildirem.
qaqaw suzun aranizda olan sohbetdii men de deyiremki qiz narazidi senin ona yazmagindan yazma.qaldiki menim qizla aramizda olan fikre heckim yaza bilmezz
@Menasiz_@heyat@
@Menasiz_@heyat@OFF
🕒 15.03.2013 / 02:41 · #833
EBEDI-YUXU, leman biz dava etmirik narahat olma niye dava edek ki. sadece goz soruwur mende sozumu deyiremde. biliremde sen gedesen ele ona gorede senle son gunleri daniwaraq kecimek isteyirem.
~KaRoL_BeZ_DaMi~
~KaRoL_BeZ_DaMi~OFF
🕒 15.03.2013 / 02:42 · #834
🏷 »»»»»QaDiN uZuM kImIdIr yA wErAb oLuB MeSt eDeR Ya sIrKe oLuB mEhV eDeR«««««
EBEDI-YUXU (15.03.2013/02:37)
MENASIZ heyat sene mene yazma bu gunden.... karol qaquli dava eleemde onszuda gideceyim buralardan
@Menasiz_@heyat@
@Menasiz_@heyat@OFF
🕒 15.03.2013 / 02:45 · #835
~KaRoL_BeZ_DaMi~, hee qaqaw bes sen ozunde reva bilmediyin weyi niye bawqasina eliyirsen heee?? menele onun sohbetine daxil olursan. umumiyetle sen onla daniwmayanda men onla daniwirdim. biz onla iki ilden cox yaziwmiwiq. sadece aramizda bir problem var onu aradan qaldirmaqa caliwiram.
EBEDI-YUXU
EBEDI-YUXUOFF
🕒 15.03.2013 / 02:47 · #836
sadece gulub kecerem hec kimle prablemim yoxdur imkan ver bu 8 gunu normal burda olum sonra neyneyirsen elede
~KaRoL_BeZ_DaMi~
~KaRoL_BeZ_DaMi~OFF
🕒 15.03.2013 / 02:51 · #837
🏷 »»»»»QaDiN uZuM kImIdIr yA wErAb oLuB MeSt eDeR Ya sIrKe oLuB mEhV eDeR«««««
@Menasiz_@heyat@ (15.03.2013/02:45)
~KaRoL_BeZ_DaMi~, hee qaqaw bes sen ozunde reva bilmediyin weyi niye bawqasina eliyirsen heee?? menele onun sohbetine daxil olursan. umumiyetle sen onla daniwmayanda men onla daniwirdim. biz onla iki
qaqaw iki il bundan qabaq kecmiwde qaldii fakt hala hazirda goruremki qizi narahat edirsen Mende o qizin xetrine deyenin xetrine deyerem Deyirem yazma demeli yazma Niye narahat edirsen??
@Menasiz_@heyat@
@Menasiz_@heyat@OFF
🕒 15.03.2013 / 02:52 · #838
EBEDI-YUXU, heeee Allah razi olsun senden. daha ne deyeceyimi bilmirem. seni men tanidiqim qiz deyilsen. bes problemin yoxudise niye axi bele edirsen heee???
@Menasiz_@heyat@
@Menasiz_@heyat@OFF
🕒 15.03.2013 / 02:54 · #839
~KaRoL_BeZ_DaMi~, menim sen xetirine deyecesen. onda nomreni yaz ginen daniwaq bura yeri deyil.
EBEDI-YUXU
EBEDI-YUXUOFF
🕒 15.03.2013 / 02:56 · #840
hec kimle prablemim yoxdur.. bele edirsen deyendeki mecbur deyilki daniwmag istemirem daniwmiram burda ne var .. daniwilacag ooooo boyda qizalr var get daniwda ay bala men daniwmag istemirem... sag ol..vso..
Cəmi mesajlar: 29499
<< 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 2950 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 244
Keçidlər