💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
NaZLiNiGaR? (26.11.2012/00:43)
~A_N_T_i_K__V_A_R~, adim gozel deyil nigardi..sualsa sene yox xanima seslenmiwdi


NaZLiNiGaR? (26.11.2012/00:45)dedimde sen sevinki men sene yaziram
borclu daniwmaq nece olur?

EBEDI-YUXU (26.11.2012/00:45)tewekkur sinyorita
~A_N_T_i_K__V_A_R~ (26.11.2012/00:47)Sene bravo etmemiwem,,qiza bravo etmiwem,,,
tewekkur sinyorita


NaZLiNiGaR? (26.11.2012/00:51)ozde az bax anketeziynet sali-her wey guzel olacak
