💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

NaZLiNiGaR? (26.11.2012/00:53)he baglidi acim?
~A_N_T_i_K__V_A_R~, soz deyecekdim mektub qebulun bagliydi


NaZLiNiGaR? (26.11.2012/00:55)EBEDI-YUXUya de o mene deyer olar ele?
~A_N_T_i_K__V_A_R~, burda demiyim de.ac sonra bagliyarsan

yaxwi qalsin burda deyim..borclu qalmaq ne menada ? bawa duwmedimNaZLiNiGaR? (26.11.2012/00:58)Nece yeni ne oldu??? Acdim mektub qutumu yazmisansa baxim,, mektuta ok
EBEDI-YUXU, ne oldu?soz deyecem sadece
NaZLiNiGaR? (26.11.2012/00:59)Sen bezi oglanlara fikir verme,,ele onada fikir verme,,yaxwi qalsin burda deyim..borclu qalmaq ne menada ? bawa duwmedim