💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
Habib83 (26.11.2012/02:09)Xow,,,he heri,,
Xow grduk ebedi yuxu.necesen?tanidin?
.sen bes??Habib83 (26.11.2012/02:11)Deyirem bes sen necesen?? Yox idim yeddi ay hec girmedim bura,,, ehmedlideyem haralarda olcam eee))) sen hele subaysan))??
Men tanimasam mesaj yazardim:)haralardasan?
Habib83 (26.11.2012/02:16)
Mende hemiweki halim ere vere vere gdirem amma ozum subay qaldim.Yasamaldan kocduzzi
Uyda kafrat qaldun evde eee.. Yoo orda da oluram,,varliga ne darlig ee))