💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.
Son 10 mövzu
📌 Bakida esl Bakililar qalibmi???
Mövzudakı mesaj sayı: 99

KurtlarVadisiPusOFF
🕒 05.12.2012 / 21:56 · #1
Mence sirf bakililar qalmayib.

EksperdOFF
🕒 05.12.2012 / 21:58 · #2
weherin ozindee cox az, baki kentlerinde karinoy bakililar coxdu

_~XEZAN~_OFF
🕒 05.12.2012 / 21:58 · #3
Var coxda olmasa.Rayonlular imkan vermirlerki Bakililara yawamaga

RuHuMUN_QiBLeSiOFF
🕒 05.12.2012 / 21:58 · #4
Yoo qalib. Karennaya Bakinka.
~_DemounT_~OFF
🕒 05.12.2012 / 22:01 · #5
_~XEZAN~_, ))

_~XEZAN~_OFF
🕒 05.12.2012 / 22:02 · #6
~_DemounT_~, 

~_DemounT_~OFF
🕒 05.12.2012 / 22:14 · #7
_~XEZAN~_, sene rayonlular imkan vermir de yashamaga.. gorecekdiler dee)

_XADA_OFF
🕒 05.12.2012 / 22:22 · #8
Nebilim bir onu bilirem men bakili deyilem ne de rayonlu))

ArdarazliOFF
🕒 05.12.2012 / 22:24 · #9
Niyeki? Virtualda kime baxirsan ale qaqaw agez gorcem getcem alcam bu daaga diyirki. Coxdu coxdu. NOWUN azdu beyem? )))

_~XEZAN~_OFF
🕒 05.12.2012 / 22:24 · #10
~_DemounT_~, Sen menim sozumu menim duwunub yazdigim kimi anlamadin.Rayonlu hec kesin yerini dar etmir.Her kes oz heyatini,oz hududlarinda yawayir.Lakin bezi anlar varki insani ele duwunmeye vadar edir.Belede menim ucun ferqi yoxodur rayonlu,ya weherli insaniq her birimiz.Hem biz weherli olub boyuk fedakarliq etmemiwik.En azi men olaraq ozumden sohpet gedir.Ne ise men bir nece gorduyum insani duwunub yazdim
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1Keçidlər