💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

Black_Attack (11.08.2016/12:30)Sen boyumusense xoshbext ola bilmerik) Ushaq olaraq qalmaq da xosbext olaraq qalmaqdir.Adam kimi yashamaq uchun ya ushaq kimi qalmaliyiq, ya da boyukdukce ushaqlashmaliyiq)
gel xoshbext olax balaca
Yss (11.08.2016/17:59)xoshbext olag ya yox?)
Sen boyumusense xoshbext ola bilmerik) Ushaq olaraq qalmaq da xosbext olaraq qalmaqdir.Adam kimi yashamaq uchun ya ushaq kimi qalmaliyiq, ya da boyukdukce ushaqlashmaliyiq)

aradaSIRADA (12.08.2016/02:17)Can. Senin yerunde bawqasi coxdan havalanmiwdi
Yata bilsem xowbext olacam