canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 xosbext olmaq isteyirem
Mövzudakı mesaj sayı: 223
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 19.12.2015 / 17:48 · #81
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
Eceb eliyirsen
Men@@Birdeneyem__
Men@@Birdeneyem__OFF
🕒 04.01.2016 / 15:19 · #82
hecne istemirem
DİN@R@***@@@
DİN@R@***@@@OFF
🕒 04.01.2016 / 20:23 · #83
🏷 Не БуДиТе Во МнЕ ДьЯВоЛа! ВеДь Он ЖеСтОкО оТоМсТиТ за ОбИжЕнНоГо Во МнЕ АнГеЛа!!!
Xoşbextem zaten əger nəfesim varsa
DerSkiY_
DerSkiY_OFF
🕒 04.01.2016 / 20:27 · #84
🏷 Kakтus və Lavinia
Olda xowbext )
MiLYoNDa1oQLaN
MiLYoNDa1oQLaNOFF
🕒 04.01.2016 / 21:31 · #85
🏷 miLyonLαrın içinden seçiLmek üçün miLyonLαrı qurbαn vermeLisen, sαdece bir neferin xαtirine
Heçbir insan deye bilmezki "men xosbexdem" çünki heyatda xosbexd insan anlayiwi yoxdu

"Xosbexd anlar ve xos keçen zamanlar vardir sadece"
Rehmettiyin_Nevesi
Rehmettiyin_NevesiOFF
🕒 04.01.2016 / 21:35 · #86
Aise91 (18.12.2012/14:56)
men 1 il2 aydi evliyem 4ayliq oglum var amma yoldasim mene istediyim kimi diqqet ayirmir evveller bele deyildi bilmirem isden yorgun gelir ona goredi amma evvel de isleyirdi belke de kecen il men tele
Ferid meslehet bürosu xidmetinizdedir xanım. Men onun assisenti Denizem.
Rehmettiyin_Nevesi
Rehmettiyin_NevesiOFF
🕒 04.01.2016 / 21:36 · #87
Aye qız sizden meslehet isteyir Siz deyirsiz xoşbextem. Yazığın bağrı çarttıyacaq
[Conkisde_Paradice]
[Conkisde_Paradice]OFF
🕒 04.01.2016 / 22:55 · #88
.....Kim ne bilir ki, nedir xoşbextlik! "Elçin" teletamaşasindan
Реssimist89
Реssimist89OFF
🕒 05.01.2016 / 10:11 · #89
Niyyeti xosh olan her bir insan xoshbextdir...
EVAMELINA
EVAMELINAOFF
🕒 05.01.2016 / 10:22 · #90
Bezen kişinin eve ,aileye ,ovlada bele soyuq davranmasini qadinlar boyudur ve hettda onun ustunde ayrilirlar.Menim meslehet beledir.Ozun qeyd ettdin ki evveller bele deyildi.ozun ozune sual ver men evveller nece idim ona qarwi qayğim,isteyim,diqqetim nece idi????Belkede yanliw duwunurem ancaq kiwinin qadindan soyumasinin gunahini men xanimda gorurem.Kişi istediyi qayğini,sevgini,nevaziwi,seliqeni,romatilani xaniminda gorse niye bawqa yere getsinki??? HER BIR QADIN KIMI kişi de diqqet isteyir.Menim sehfim nededir deye ozunede sual ver.Ona cavab tapsan umidvaramki her wey qaydasina duwecek
Cəmi mesajlar: 223
<< 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 23 >>
Forum faylları
Əlavə edilmiş fayl yoxdur.
Keçidlər