💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.
Son 10 mövzu
📌 Sizce, üsteki istifadeçi hansı meşğuliyyeti sevir?
Mövzudakı mesaj sayı: 1920

SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 14.01.2013 / 02:34 · #371
Eksperd, dua ele cixmiyim qabagiva ustunnen kecerem weklin asfalta duwer .gif)

EksperdOFF
🕒 14.01.2013 / 02:35 · #372
boydasan 

SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 14.01.2013 / 02:38 · #373
Eksperd, yazsaydim mawinla o deq yazacagdinki risofkalanma oncun demedim ,ozum 46 kq anca olaram ne fili ?))

EksperdOFF
🕒 14.01.2013 / 02:40 · #374
SiYaH~YiLDiZLaR, ee dii yaxcii, sen menii gorub ozinii itirib dawaa divara cixarsan mawinladaaaa yani )))))))

SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 14.01.2013 / 02:41 · #375
Eksperd, ))))onda bele cixirki sende meni gorsen pewkom marsa yol tutarsan ele/?

EksperdOFF
🕒 14.01.2013 / 02:43 · #376
SiYaH~YiLDiZLaR, ele diib wiriniklewdirmee ozinii mene lap gormek istedim
))))))))))))) 
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 14.01.2013 / 02:45 · #377
Eksperd, gormesen yaxwidi bir iki gun olar ewitdim marsa gedenlerin geri donuw bileti bakida satilmir)))

EksperdOFF
🕒 14.01.2013 / 02:46 · #378
SiYaH~YiLDiZLaR, yoxee direwmee, gel sabah axwam mehlemizee gorim seni bir defe )))

SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 14.01.2013 / 02:48 · #379
Eksperd, he yaxwi yigiwib geleriy uwaglarnan vizv atanda pencereye cixarsan)))

EksperdOFF
🕒 14.01.2013 / 02:50 · #380
SiYaH~YiLDiZLaR, nomremi sene vereceyimii kim didikii? )) tez sevinisenee ))) unvanii diim sabax firlan gel ) axwam 7 tamamda )
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1Keçidlər