canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Sizce, üsteki istifadeçi hansı meşğuliyyeti sevir?
Mövzudakı mesaj sayı: 1920
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 14.01.2013 / 02:34 · #371
Eksperd, dua ele cixmiyim qabagiva ustunnen kecerem weklin asfalta duwer
Eksperd
EksperdOFF
🕒 14.01.2013 / 02:35 · #372
boydasan
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 14.01.2013 / 02:38 · #373
Eksperd, yazsaydim mawinla o deq yazacagdinki risofkalanma oncun demedim ,ozum 46 kq anca olaram ne fili ?))
Eksperd
EksperdOFF
🕒 14.01.2013 / 02:40 · #374
SiYaH~YiLDiZLaR, ee dii yaxcii, sen menii gorub ozinii itirib dawaa divara cixarsan mawinladaaaa yani )))))))
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 14.01.2013 / 02:41 · #375
Eksperd, ))))onda bele cixirki sende meni gorsen pewkom marsa yol tutarsan ele/?
Eksperd
EksperdOFF
🕒 14.01.2013 / 02:43 · #376
SiYaH~YiLDiZLaR, ele diib wiriniklewdirmee ozinii mene lap gormek istedim )))))))))))))
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 14.01.2013 / 02:45 · #377
Eksperd, gormesen yaxwidi bir iki gun olar ewitdim marsa gedenlerin geri donuw bileti bakida satilmir)))
Eksperd
EksperdOFF
🕒 14.01.2013 / 02:46 · #378
SiYaH~YiLDiZLaR, yoxee direwmee, gel sabah axwam mehlemizee gorim seni bir defe )))
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 14.01.2013 / 02:48 · #379
Eksperd, he yaxwi yigiwib geleriy uwaglarnan vizv atanda pencereye cixarsan)))
Eksperd
EksperdOFF
🕒 14.01.2013 / 02:50 · #380
SiYaH~YiLDiZLaR, nomremi sene vereceyimii kim didikii? )) tez sevinisenee ))) unvanii diim sabax firlan gel ) axwam 7 tamamda )
Cəmi mesajlar: 1920
<< 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 192 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər