💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

bawqa hecne istemirem.
( cox wey istemiremkii Waxta baba
)
Eksperd (27.12.2012/21:08)
hmm diimdee, boyuk bir zal olsun icii doluu civi olsun istiirem( cox wey istemiremkii Waxta baba
)
bogazinda qalar
))aradaSIRADA (27.12.2012/21:20)yaxwii bir tek sen ol besimdiibogazinda qalar
))
))
Eksperd (27.12.2012/21:21)bax bele adam ol
yaxwii bir tek sen ol besimdii))
. ))aradaSIRADA (27.12.2012/21:23)odaa zal zad lazim deil taa )), baladja bir otaqdaa olsaa besdii )))))))
bax bele adam ol. ))

. men yavawca gedim )))aradaSIRADA (27.12.2012/21:28)qorxmaa yemiicem senii, sadecee bir wam edek, bir iki qedehdee bir wey icek dedim)), bawqaa hec bir fikrim yoxduu
Eksperd, senin deyesen fikrin pisdi. men yavawca gedim )))
))))