💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

Eksperd (27.12.2012/22:17)men ev dustagiyam
awkim yenii il gunuu weheree cixaq, gel bizim mexleyee gedek ok?
. sen hem bilmirsen men weherde deilem
aradaSIRADA (27.12.2012/22:19)ele ona gore diiremdee gel bizim heleye ))))), yadimdan cixibeee hardaa qalirdinki?
men ev dustagiyam. sen hem bilmirsen men weherde deilem


Eksperd (27.12.2012/22:21)wexsiye yazaram,burda olmaz
ele ona gore diiremdee gel bizim heleye ))))), yadimdan cixibeee hardaa qalirdinki?
))aradaSIRADA (27.12.2012/22:22)di yaz gorum tez ol, bilisen sebrsizem
wexsiye yazaram,burda olmaz))

aradaSIRADA (27.12.2012/22:25)dii tez ol gurum
Eksperd, gozle atim dostluga,sora.

smsde olar