canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Bu gün ne yemek yemisiz ve ne yeyerdiniz?
Mövzudakı mesaj sayı: 1603
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 31.10.2015 / 02:20 · #1061
KoNCeNo (312015/02:17)
Niye esger apardilar uje?)hem sen ac qal ele menim balima nos satasmisan?
He ele biweydi ))))
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 31.10.2015 / 02:21 · #1062
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
_K_O_T_İ_K_ (312015/02:20)
Kimdi Balin?Az Menim Satawmadiqim Qiz Varki Doruma
Ona olmaz qadagan eliyirem))
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 31.10.2015 / 02:22 · #1063
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
_K_O_T_İ_K_ (312015/02:20)
He ele biweydi ))))
Onda ariqla biraz)))))
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 31.10.2015 / 02:25 · #1064
KoNCeNo (312015/02:21)
Ona olmaz qadagan eliyirem))
Sehv Elemiremse 8,9 ay Evvel forumda Hansisa Mozuda Yazmiwdin Refiqen Var Gecde Nem Ne Onu Forumda Goren Kimi Aglima Gelmiwdi ki,Hemen Qizdi.
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 31.10.2015 / 02:26 · #1065
KoNCeNo (312015/02:21)
Ona olmaz qadagan eliyirem))
Yazmiwdin Nem Nomresi Itib Tapa Bilmirsen Nem Nese Bele Birwey.
Menim Goz Yaddawim Yaxwidi Amma Bu Meselede deqiq Bilmirem.
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 31.10.2015 / 02:27 · #1066
KoNCeNo (312015/02:22)
Onda ariqla biraz)))))
Elede Kok Deyilem Ki,Zarafatsiz.
Boyum Hundurdu Sadece Dolu Bedenliyem.
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 31.10.2015 / 02:30 · #1067
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
_K_O_T_İ_K_ (312015/02:26)
Yazmiwdin Nem Nomresi Itib Tapa Bilmirsen Nem Nese Bele Birwey.Menim Goz Yaddawim Yaxwidi Amma Bu Meselede deqiq Bilmirem.
Ne ferqi var sadece deyirem ki,ona satasma
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 31.10.2015 / 02:31 · #1068
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
_K_O_T_İ_K_ (312015/02:27)
Elede Kok Deyilem Ki,Zarafatsiz.Boyum Hundurdu Sadece Dolu Bedenliyem.
Zarafat.edirem kok deyilsen menim ariq oglanlardan xosum gelmir))))))
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 31.10.2015 / 02:51 · #1069
KoNCeNo (312015/02:30)
Ne ferqi var sadece deyirem ki,ona satasma
Wekerbura Biwir Mencu Iliwmiyim Ona Birde Soz
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 31.10.2015 / 02:52 · #1070
KoNCeNo (312015/02:31)
Zarafat.edirem kok deyilsen menim ariq oglanlardan xosum gelmir))))))
Iztirsen Birazda Kokelim
Cəmi mesajlar: 1603
<< 1 ... 105 106 [107] 108 109 ... 161 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 3
Keçidlər