canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Bu gün ne yemek yemisiz ve ne yeyerdiniz?
Mövzudakı mesaj sayı: 1603
SiSeRoN
SiSeRoNOFF
🕒 22.10.2015 / 23:59 · #931
_KiTES_ (232015/00:57)
Bacimla wertlewdik ki Gurcu xengeli yeyek yeqinki bow vaxt olan kimi deyecek gel gedek yeyek.. Inqilabda super gurcu restorani var eladi.. gurcu xengelide menim wah yemeyimdi bu deq olsaydi yeyerdim..
gece vaxti onu yesen yatammazsan)
_KiTES_
_KiTES_OFF
🕒 23.10.2015 / 00:00 · #932
SiSeRoN (232015/00:59)
gece vaxti onu yesen yatammazsan)
Xeyr mama biwirende 15-16 dene yeyirem gayetde rahat yatiram cunki men gec yatiram o vaxta kimi xemir medede hezm olunur ..
_KiTES_
_KiTES_OFF
🕒 23.10.2015 / 00:03 · #933
(=AriKaRiNNaKaTa=) (232015/00:59)
men 2 gun evvel yemisem hezi aslanovdada super yer var :) ordada lezzetli verirler gurcu xengelini
Men o tereflerde Tbilisi gurcu restoranini taniyiram hardasa Ehmedlide olmalidi coxdanki sohbetdi .o vaxt iw yoldawlarimla gedib Elcingili uduzdurmuwdum Nokia udmuwdum o vaxt gurcu xengelinden merce girmiwdik duz 23-24 dene yemiwdim yanilmiramsa .. uddugum telide goturmedim sadece subut etdim:) he dehwet xengel sevenem ancaq gurcu xengeli.. hergun yesem bezmerem dosi..
Black_Attack
Black_AttackOFF
🕒 23.10.2015 / 00:03 · #934
🏷 Три вещи никогда не возвращаются обратно: Время, слово, возможность.
_KiTES_, anormal adamsanda)))
_KiTES_
_KiTES_OFF
🕒 23.10.2015 / 00:04 · #935
Black_Attack (232015/01:03)
_KiTES_, anormal adamsanda)))
Deli... normal oldugumu gormuwdun?:)
SiSeRoN
SiSeRoNOFF
🕒 23.10.2015 / 00:04 · #936
_KiTES_ (232015/01:00)
Xeyr mama biwirende 15-16 dene yeyirem gayetde rahat yatiram cunki men gec yatiram o vaxta kimi xemir medede hezm olunur ..
ozuvu hekime gosterki iwtahim yoxdu))) Allah evini tiksin o qeder xengeli nece yeyirsen en chox yesem 6-7 dene
_KiTES_
_KiTES_OFF
🕒 23.10.2015 / 00:04 · #937
(=AriKaRiNNaKaTa=) (232015/00:59)
men 2 gun evvel yemisem hezi aslanovdada super yer var :) ordada lezzetli verirler gurcu xengelini
He bu arada Wamxal nuw olsun)) menimde yerim melum
Black_Attack
Black_AttackOFF
🕒 23.10.2015 / 00:05 · #938
🏷 Три вещи никогда не возвращаются обратно: Время, слово, возможность.
_KiTES_ (232015/01:04)
Deli... normal oldugumu gormuwdun?:)
yo anormal oldiqivi.hemiwe dimiwemde))
(=AriKaRiNNaKaTa=)
(=AriKaRiNNaKaTa=)OFF
🕒 23.10.2015 / 00:05 · #939
🏷 hhhh
_KiTES_ (232015/01:03)
Men o tereflerde Tbilisi gurcu restoranini taniyiram hardasa Ehmedlide olmalidi coxdanki sohbetdi .o vaxt iw yoldawlarimla gedib Elcingili uduzdurmuwdum Nokia udmuwdum o vaxt gurcu xengelinden merce
tanimayan ele bilecek 90 kilosan
bele istahli olub hemde fitt qalmaq her adamcun deyil
men ozumde sevirem ama yalan deyerem 15 den yuxari yememisem )
yeyen yerde gormek siterdim seni))
_KiTES_
_KiTES_OFF
🕒 23.10.2015 / 00:06 · #940
SiSeRoN (232015/01:04)
ozuvu hekime gosterki iwtahim yoxdu))) Allah evini tiksin o qeder xengeli nece yeyirsen en chox yesem 6-7 dene
Sevgi bele weydi.. o qeder cox seviremki yediklerim mene az gorunur.. ozudeki gurcu limonadiyla birde acika tok ustune birde yarsinida acikasiz sverji salatla ye superrr
Cəmi mesajlar: 1603
<< 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 161 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 3
Keçidlər