Movzun maraqlidir.Hec kesin kimise beyenmesi qarwi teref ucun weref deyil.Yada beyenmemesi boyuk bir utanc veya ezab deyil.Kim necedirse aglimdadir.Yazmagim lazim geldiyi yerde yalniz ozlerine yazaram.Beyenmediklerime gelince ele biri yoxdur.Cunki ele bir insanlar menim ucun yoxdur.Her kese ilk evvel 1ci werhle qiymet agilda verilir.Ve ele ordada qalmasi daha meslehetlidir.Menim hormet etdiyim tam olaraq bir nece wexs varki sadece bilmeklerini istiyiremki men realda bir insana maksimum size olunan hormet qeder hormet qoyaram.Bu kifayetdir ozunu bu yazida goren ucun