💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

Cool_ (10.11.2010/21:50)hm oda duzdu)
*FeMiNiSTKa*, hemde en qorxulu rengdi leke tez goturur.ehtiyatli olmag lazim gelir

HeYaT_QiSa (10.11.2010/21:50)
noir qara?fransizca)ispanca bilmirem
Twk)*FeMiNiSTKa* (10.11.2010/21:43)nc nc
hedogurdan?
Qabaga duwdum
))
*FeMiNiSTKa* (10.11.2010/21:54)Twk)


Cool_ (10.11.2010/21:55)mavi sema uzerinde ag goyercin
*FeMiNiSTKa*, sende ne rengdi???
Chox xowuma gelir) Yeniki ag reng.gif)
*FeMiNiSTKa* (10.11.2010/22:00)gozel...daha nese deyib korlamiyim)
mavi sema uzerinde ag goyercinChox xowuma gelir) Yeniki ag reng

Cool_ (10.11.2010/22:02)goyercin yeni sulhun simvolu
gozel...daha nese deyib korlamiyim)
tewekkur))*FeMiNiSTKa* (10.11.2010/17:45)Bismillah!
Bunu bir Teleaparicidan ewitmiwem, veriliwlerin birinde.. Sadece mene maraqli geldiyi ucun movzu vasitesile boluwmek istedim..Heyatinizin rengi ne rengdedir??