canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 FoRuM KliNikaSi.....
Mövzudakı mesaj sayı: 733
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 31.01.2013 / 21:59 · #1
movzududa aglima geldi acdim))
indi ne wikayetiniz var yada ne vaxtsa klinikada ne ucun olmusuz bu haqda yaza bilersiz.
ama ozum tibb bacisiyam kimin meslehete ehtiyaci oldu yaza biler....
sobet etmeyde serbestdi
Eksperd
EksperdOFF
🕒 31.01.2013 / 22:01 · #2
baxx diimdee, bawim birteher aqriyir, gozlerim axir birdekii belim dehwet piss aqriyir eeeee ))))
Raselina
RaselinaOFF
🕒 31.01.2013 / 22:01 · #3
Super movzuduhekim xanim menim diwim agriyir eenagayrim?
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 31.01.2013 / 22:05 · #4
Eksperd (31.01.2013/22:01)
baxx diimdee, bawim birteher aqriyir, gozlerim axir birdekii belim dehwet piss aqriyir eeeee ))))
pis elamet deyil umumi halsizligdi sadece,dermana zada ehtiyac yoxdu isti zogalli cay ic yat sehere hecneyin qalmayacag emin ol.
Zeqqumagaci
ZeqqumagaciOFF
🕒 31.01.2013 / 22:07 · #5
🏷 Insan insani ya tamamliyamada yada tam anlayamadi..
eladi ey
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 31.01.2013 / 22:08 · #6
Raselina (31.01.2013/22:01)
Super movzuduhekim xanim menim diwim agriyir eenagayrim?
kislota folievay tabletkadi yada indi gecedi kim apteke gedecey deyirsense diwin ustune duz qoya,sodali suyla diwini yuya bilersen.
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 31.01.2013 / 22:10 · #7
XeYaLLaR WaHZADeSi (31.01.2013/22:08)
Hekim var?
sene estetikci lazimdi ee hekim yox
Eksperd
EksperdOFF
🕒 31.01.2013 / 22:11 · #8
SiYaH~YiLDiZLaR (31.01.2013/22:05)
pis elamet deyil umumi halsizligdi sadece,dermana zada ehtiyac yoxdu isti zogalli cay ic yat sehere hecneyin qalmayacag emin ol.
lap nenem kimii daniwdin zoqalii chayy aa ))) ujee cirokduu nedii ondan icdim, bir dennedee derman atiram indii i vsoo olaceyam seheree yaxcii
Raselina
RaselinaOFF
🕒 31.01.2013 / 22:15 · #9
SiYaH~YiLDiZLaR (31.01.2013/22:08)
kislota folievay tabletkadi yada indi gecedi kim apteke gedecey deyirsense diwin ustune duz qoya,sodali suyla diwini yuya bilersen.
Sagol ay doxtur xanim qiz (nenem bele deyir)
Eksperd
EksperdOFF
🕒 31.01.2013 / 22:17 · #10
Raselina (31.01.2013/22:15)
Sagol ay doxtur xanim qiz (nenem bele deyir)
bax men diim sendee et, 2 deq kecir, qardawin siqaret chekendii? dinen cheksin ama filtiree kimi, yenii axiracan cheksin ujee filtirii yanandaa sondursun, sonraa gotur kaqizin cir tullaa, viltirinii cheynee qoy diwinin ustee, acidii, ama kesecey diwinin aqrisin
Cəmi mesajlar: 733
[1] 2 3 ... 74 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər