canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 FoRuM KliNikaSi.....
Mövzudakı mesaj sayı: 733
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 31.01.2013 / 22:20 · #11
Eksperd
(31.01.2013/22:11)
lap
nenem kimii daniwdin zoqalii chayy aa ))) ujee cirokduu nedii ondan
icdim, bir dennedee derman atiram indii i vsoo olaceyam seheree
yaxcii
yaxwisi sen kafeinle,kardiamen istifade et ,senin ureyin
agriyir ,ewqe duwursen deyesen zarafat bir yana Allah weani versin
ne dermani atirsan?
Dəyişdirildi: SiYaH~YiLDiZLaR (31.01 / 22:21) [1]
Eksperd
EksperdOFF
🕒 31.01.2013 / 22:21 · #12
SiYaH~YiLDiZLaR (31.01.2013/22:20)
yaxwisi sen kafeinle,kardiamen istifade et ,senin ureyin agriyir ,eqe duwursen deyesen zarafat bir yana Allah weani versin ne dermani atirsan?
ee bilmirem adin hec vallax evden verdiler, soyuqdeymeye qarwidii
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 31.01.2013 / 22:22 · #13
Raselina (31.01.2013/22:15)
Sagol ay doxtur xanim qiz (nenem bele deyir)
birwey deyil canim gozum movzu acmiwamsa komeyinde etmeliyem tebiki.
AZERBAYCAN-79
AZERBAYCAN-79OFF
🕒 31.01.2013 / 22:23 · #14
Eksperd (31.01.2013/22:01)
baxx diimdee, bawim birteher aqriyir, gozlerim axir birdekii belim dehwet piss aqriyir eeeee ))))
Bizim qonwuluqda biri beleydi 3 gün çekdi)))
Eksperd
EksperdOFF
🕒 31.01.2013 / 22:24 · #15
AZERBAYCAN-79 (31.01.2013/22:23)
Bizim qonwuluqda biri beleydi 3 gün çekdi)))
helee o sohbet siz tereflerdee qalir? )) 3 ilin sohbetin indii edisen sen )))
AZERBAYCAN-79
AZERBAYCAN-79OFF
🕒 31.01.2013 / 22:25 · #16
Raselina (31.01.2013/22:15)
Sagol ay doxtur xanim qiz (nenem bele deyir)
Raselina bu hekim yalançi hekimdi hipokrata and içmeyib. Her seher diwlervi potajla yaxala
AZERBAYCAN-79
AZERBAYCAN-79OFF
🕒 31.01.2013 / 22:27 · #17
Eksperd (31.01.2013/22:24)
helee o sohbet siz tereflerdee qalir? )) 3 ilin sohbetin indii edisen sen )))
Eksperd brat incidin? Bratyana zarafat etdim.
Eksperd
EksperdOFF
🕒 31.01.2013 / 22:29 · #18
AZERBAYCAN-79 (31.01.2013/22:27)
Eksperd brat incidin? Bratyana zarafat etdim.
incimirem, sozin lezet elemeseydii zarafatlaa cvb yazmazdim, kef ele
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 31.01.2013 / 22:32 · #19
AZERBAYCAN-79 (31.01.2013/22:25)
Raselina bu hekim yalançi hekimdi hipokrata and içmeyib. Her seher diwlervi potajla yaxala
movzunun evvelini oxu istirsen men hekim deyilem tibb bacisiyam ozude burda durub plevritden,bronxitden kimese komekliy etmirem ne heddime axi bilirem bawqa ama day qawnan gozun yerini deyiwdirmey istemerem.mene adi wikayetleri olan yazsin ki komeyim deysin.
AZERBAYCAN-79
AZERBAYCAN-79OFF
🕒 31.01.2013 / 22:38 · #20
SiYaH~YiLDiZLaR (31.01.2013/22:32)
movzunun
evvelini oxu istirsen men hekim deyilem tibb bacisiyam ozude burda
durub plevritden,bronxitden kimese komekliy etmirem ne heddime axi
bilirem bawqa ama day qawnan gozun yerini deyiwdirm
SiYaH~YiLDiZLaR, belke mende forumda uzi temasi açim? Birge iwleyek))
Cəmi mesajlar: 733
<< 1 [2] 3 4 ... 74 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər