canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 FoRuM KliNikaSi.....
Mövzudakı mesaj sayı: 733
AZERBAYCAN-79
AZERBAYCAN-79OFF
🕒 01.02.2013 / 13:31 · #101
Hee 200 zogaldan vurusan olusan wir.
AZERBAYCAN-79
AZERBAYCAN-79OFF
🕒 01.02.2013 / 13:36 · #102
SiYaH~YiLDiZLaR (01.02.2013/13:30)
iwtahcun
hekim meslehetinden sonra qlukoza ve vitamin c ,vurdurmag. ama bele
neurobex (b1+b6+b12) ,vitamin c tabletkasi tesir edir,gunde 3defe
yemekden sonra azi yari stekan suyla.
SiYaH~YiLDiZLaR, hekim bunlarin hamsi yandiran iynelerdi?
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 01.02.2013 / 14:45 · #103
AZERBAYCAN-79 (01.02.2013/13:36)
SiYaH~YiLDiZLaR, hekim bunlarin hamsi yandiran iynelerdi?
qlukoza yox ama vitamin c he oncun vitamini qariwdirib vururlar bezi dermanlarnan,ama o biri yazdigim ikisi tabletkadi,wirin dadirlar bahalida deyil hec biri
AZERBAYCAN-79
AZERBAYCAN-79OFF
🕒 01.02.2013 / 14:54 · #104
SiYaH~YiLDiZLaR (01.02.2013/14:45)
qlukoza
yox ama vitamin c he oncun vitamini qariwdirib vururlar bezi
dermanlarnan,ama o biri yazdigim ikisi tabletkadi,wirin dadirlar
bahalida deyil hec biri
SiYaH~YiLDiZLaR zarafatsiz vitamin tabletkalari adi haldada içmek olur?
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 01.02.2013 / 14:59 · #105
AZERBAYCAN-79, baxir hansi vitamini neurebex (b qrupu) ,c-di bulari iwdah artirici kimi oz isteyinnen istifade ede bilersen hekim mesleheti olmadan.vitamin c-ni ezeledende vurdura bilersen meslehetsiz ama o birilerin faizi yuksekdi mualicevi istifade olunur.
AZERBAYCAN-79
AZERBAYCAN-79OFF
🕒 01.02.2013 / 15:08 · #106
SiYaH~YiLDiZLaR (01.02.2013/14:59)
AZERBAYCAN-79,
baxir hansi vitamini neurebex (b qrupu) ,c-di bulari iwdah artirici
kimi oz isteyinnen istifade ede bilersen hekim mesleheti olmadan.vitamin
c-ni ezeledende vurdura bilersen mesl
Mence c vitamini hemiwe qebul etmek olar.
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 01.02.2013 / 15:19 · #107
AZERBAYCAN-79, aha mende onu diremdee bes,iynesin cox adam vurdurmur ama tabletksi hemiwe yaxwidi,mendede hele bir qutu qalir. yuxarda hardasa yazmiwdim istifadesini istirsen bax.
heyat__qisa__
heyat__qisa__OFF
🕒 01.02.2013 / 15:48 · #108
Bawim dehhwet ustunuze saqli dunene aqriyir derman falan hecc ne tesir etmirrrrr ne edim ..esebden bu deq gic olmuwam.
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 01.02.2013 / 15:51 · #109
heyat__qisa__ (01.02.2013/15:48)
Bawim
dehhwet ustunuze saqli dunene aqriyir derman falan hecc ne tesir
etmirrrrr ne edim ..esebden bu deq gic olmuwam.
tempalgin istifade etmisiz?

belke tezyiqdi ola biler?
heyat__qisa__
heyat__qisa__OFF
🕒 01.02.2013 / 15:54 · #110
SiYaH~YiLDiZLaR (01.02.2013/15:51)
tempalgin istifade etmisiz?belke tezyiqdi ola biler?
Bilmirem amma duneneden bir yiqin derman tapletka icmiwem hele indiyenecen bele bi wey olmayib mende ....dunene berk eseblewmiwem yeqin beyne piss tesir edib.Qaldi ki davlenaya mende davlena yoxdu ki
Cəmi mesajlar: 733
<< 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 74 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər