canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 FoRuM KliNikaSi.....
Mövzudakı mesaj sayı: 733
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 01.02.2013 / 20:46 · #151
sevgi**fethi, mende senin kimi ele gunde anca bir defe yeyirem oda azca, indi iwtahin yaxwidi yoxsa yemirsen hele? hekim nese mualice yazib???
sevgi**fethi
sevgi**fethiOFF
🕒 01.02.2013 / 20:48 · #152
He hekim yazib hele wilanklada medeme baxib mualicede eletdirirem mene pehriz saxlamaqi deyibbb amma bi xeyri qokkuiwtaham azdi
Dəyişdirildi: sevgi**fethi (01.02 / 20:48) [1]
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 01.02.2013 / 20:58 · #153
sevgi**fethi, hmm mence ona pehriz yox qeydle yemek siyahisi tutmag lazimdi. yeni hergun eyni saatda eyni weylerden,eyni miqdarda .men bucur mualice etdim ozumu indi wukur saglamdi medem.hekime gedmeyede ehtiyac yoxdu men ozum butun gun hekimlerin arasindayam ama ozum tapdim caresini.
QaranLIQWehzadesi
QaranLIQWehzadesiOFF
🕒 01.02.2013 / 21:01 · #154
Hekim ay hekim
sevgi**fethi
sevgi**fethiOFF
🕒 01.02.2013 / 21:02 · #155
SiYaH~YiLDiZLaR (01.02.2013/20:58)
sevgi**fethi, hmm mence ona pehriz yox qeydle yemek siyahisi tutmag lazimdi. yeni hergun eyni saatda eyni weylerden,eyni miqdarda .men bucur mualice etdim ozumu indi wukur saglamdi medem.hekime gedm
Anladim eee ele hekimde ele tapwiribdaaaa ki vaxt inda yemek eyni miqdarda yemek men ise uni imtahanlari var idi bu yanvar ayinda onda hemn pehrie emel etmedim...indi yene aqriyir
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 01.02.2013 / 21:07 · #156
sevgi**fethi, adi agrikesicilerden istifade et birde coxlu su ic,iliq olsa daha yaxwidi,yemeyden evvel,sonra zornanda olsa ic,3/4 gune sagalmiwfason olacagsan.yemeyinede fikir ver ,mede agrisi dozulmez olur hemde agirlawanda Allah elememiw pis neticeler verir.
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 01.02.2013 / 21:08 · #157
QaranLIQWehzadesi (01.02.2013/21:01)
Hekim ay hekim
buyrun hekim demesez sevinerem ama tibb bacisiyam men
prableminiz cox gulmeyinizdi ??
sevgi**fethi
sevgi**fethiOFF
🕒 01.02.2013 / 21:08 · #158
SiYaH~YiLDiZLaR (01.02.2013/21:07)
sevgi**fethi, adi agrikesicilerden istifade et birde coxlu su ic,iliq olsa daha yaxwidi,yemeyden evvel,sonra zornanda olsa ic,3/4 gune sagalmiwfason olacagsan.yemeyinede fikir ver ,mede agrisi dozulm
Hee bilirem aqirlawanda piss olur birdefe aqirlawmiwdi tecili yardimla gucle catdirmiwdilar hekime .Hekim tapwirib aqri kesici hec ne icme cunki muqlice yeniden gedir amma iliq su ok icerem
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 01.02.2013 / 21:14 · #159
sevgi**fethi, he mualicen davam edirse bawqa derman istifade etme hekimin yaxwiki diyib.ama su xeyirdi ic bacardigin qeder,bu arada Allah wefani versin pis oldum ((((
sevgi**fethi
sevgi**fethiOFF
🕒 01.02.2013 / 21:16 · #160
Twk Allah komek olsun uniye hazirlawanda oxumaq nece deyerler evimi yixdi duzu istediyimden de artiq netice elde etdim amma arada canim getdi ne ise..
Cəmi mesajlar: 733
<< 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 74 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər