canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 FoRuM KliNikaSi.....
Mövzudakı mesaj sayı: 733
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 03.02.2013 / 16:15 · #291
aradaSIRADA (03.02.2013/16:06)
iwtahsizam
qlukoza sistem yada ampulasin vurdur askorbinde qata bilersen,hekimsiz olar bunlari vurdurmag aldigin aptekdende istifade ucun deqiq melumat oyrenersen.yada vitamin c-nin tabletkasin al,gunde uc defe yemekden sonra .
heyat__qisa__
heyat__qisa__OFF
🕒 03.02.2013 / 16:15 · #292
aradaSIRADA (03.02.2013/16:14)
heqqi? bax edecem aa komey elemese pulumu istiyecem)))
)))))ele zarafatsizzz 90% tesirini gorecen
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 03.02.2013 / 16:16 · #293
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
heyat__qisa__, bes yatanda ac yatim?
heyat__qisa__
heyat__qisa__OFF
🕒 03.02.2013 / 16:18 · #294
aradaSIRADA (03.02.2013/16:16)
heyat__qisa__, bes yatanda ac yatim?
Heeee uzaqi yunqul ne isee atiwdir amma corek yaqli qeti olmazzz simetan falan ice bilersen
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 03.02.2013 / 16:19 · #295
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
SiYaH~YiLDiZLaR (03.02.2013/16:15)
qlukoza sistem yada ampulasin vurdur askorbinde qata bilersen,hekimsiz olar bunlari vurdurmag aldigin aptekdende istifade ucun deqiq melumat oyrenersen.yada vitamin c-nin tabletkasin al,gunde uc defe
inanirsan ne qeder mualice almiwam,ama iwtah problemdi mende,urekbulanmam olur borek yeyendehecne yeye bilmirem
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 03.02.2013 / 16:20 · #296
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
heyat__qisa__ (03.02.2013/16:18)
Heeee uzaqi yunqul ne isee atiwdir amma corek yaqli qeti olmazzz simetan falan ice bilersen
onsuza ele ac qaliramdaa
ok edecem hekim baba))
cox sagol)
heyat__qisa__
heyat__qisa__OFF
🕒 03.02.2013 / 16:20 · #297
aradaSIRADA, Mualicenin bi xeyri duzdu yoxdu men deyeni ele yaxwi olceyyy mende evvel iwtahasiz idim
heyat__qisa__
heyat__qisa__OFF
🕒 03.02.2013 / 16:21 · #298
aradaSIRADA, )))))indide baba elediler eeeee meni nc nc nc bele wey olmaz .. ....axirda forumun aqsaqqali deyeceysizzz
Dəyişdirildi: heyat__qisa__ (03.02 / 16:21) [1]
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 03.02.2013 / 16:22 · #299
aradaSIRADA, adin tam bilmirem ama hekime gedirsense soruw ozun 4 saniyeye 1 damci sistem var o mutleq caredi 100% qaranti verirem buna,ya sen maraglan yada men bir iki gune hekimi,den soruwub deyim ama mutleq hekim bilmelidi onu vurdurmag istediyini yoxlanmalisan.
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 03.02.2013 / 16:23 · #300
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
heyat__qisa__ (03.02.2013/16:20)
aradaSIRADA, Mualicenin bi xeyri duzdu yoxdu men deyeni ele yaxwi olceyyy mende evvel iwtahasiz idim
44 kq olmuwamee 3 ayda iwtahsizliqdan
geeb sarimsaga hucum edecem))
Cəmi mesajlar: 733
<< 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 74 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər