💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat



SiYaH~YiLDiZLaR (03.02.2013/16:22)sen maraqlan sene eger eziyyet deilse,mene belke sehv dediler adin,onuda meslehetlewib vurduraram
aradaSIRADA, adin tam bilmirem ama hekime gedirsense soruw ozun 4 saniyeye 1 damci sistem var o mutleq caredi 100% qaranti verirem buna,ya sen maraglan yada men bir iki gune hekimi,den soruwub deyim


aradaSIRADA (03.02.2013/16:23)Gettt hucum ele Allah xeyr versin))ALLAH KOMEK OLSUN
44 kq olmuwamee 3 ayda iwtahsizliqdangeeb sarimsaga hucum edecem))

heyat__qisa__ (03.02.2013/16:21)day 65 yawin varda)))ne deiyimee hekim babasanda sen
aradaSIRADA, )))))indide baba elediler eeeee meni nc nc nc bele wey olmaz.. ....axirda forumun aqsaqqali deyeceysizzz
.aradaSIRADA (03.02.2013/16:25)aha 100% ama hekimle daniwmalisan adin oyrenib diyerem hekiminle meslehetlewersen sen,belke hec olmaz sene vurdurmag guclu dermanlar var terkibinde.
sen maraqlan sene eger eziyyet deilse,mene belke sehv dediler adin,onuda meslehetlewib vurduraramday deyirsen 100%di,he?

heyat__qisa__ (03.02.2013/16:27)AMIN!
Gettt hucum ele Allah xeyr versin))ALLAH KOMEK OLSUN

SiYaH~YiLDiZLaR (03.02.2013/16:27)narahat olma men hekimle meslehetlewib vurduracam.
aha 100% ama hekimle daniwmalisan adin oyrenib diyerem hekiminle meslehetlewersen sen,belke hec olmaz sene vurdurmag guclu dermanlar var terkibinde.
aradaSIRADA (03.02.2013/16:30)ok indi iwe gedmirem xesteyem bir iki gune yazacam.
narahat olma men hekimle meslehetlewib vurduracam.purosta sen adin yazarsan mene)
*_~O_SHiMDi_AsKeR~_* (03.02.2013/18:30)ne hekimi?
hekim yoxdumu