💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat


*_~O_SHiMDi_AsKeR~_* (03.02.2013/18:33)buyrun nagarirsiz androlog hekimini???
AndroloQ lazimdi


SiYaH~YiLDiZLaR (03.02.2013/22:37)androloq ne iwine baxir birsen hec olmasa
buyrun nagarirsiz androlog hekimini???
.gif)
*_~O_SHiMDi_AsKeR~_* (03.02.2013/22:39)nc bilmirem heqqi ne iwine baxirdiki?
androloq ne iwine baxir birsen hec olmasa

sevgi**fethi (03.02.2013/22:38)teessuf bizde onun melhemi yoxdu
Deli olacam bu birr urek yarasidir .ece mualice edersiz(((

.gif)

SiYaH~YiLDiZLaR (03.02.2013/22:42)bilmirsense sakit dur bilen daniwsin
nc bilmirem heqqi ne iwine baxirdiki?
