💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat





A_M_I_G_O (05.02.2013/19:46)Allah wefasini versin hekime aparmag wertdi,vaxt kecirmeyin.
SiYaH~YiLDiZLaR, twk. dediyin elametler hamisi demek olar ki, var. sabah hekime aparim. bura ilk tibbi yardim menteqesedi)))
heyat__qisa__ (05.02.2013/19:45)bilmirdiiin adimii?
SiYaH~YiLDiZLaR, )))))))))YAXWI ADIN XEYALE IWIMI??COX GOZEL XEYALE.NCSN?

..xeyrxah tixtix xanimdi bu Xeyale))
heqqi deyrem aaa
SiYaH~YiLDiZLaR (05.02.2013/20:01)Mende heccc salamatciliqdi)
bilmirdiiin adimii?hee azerbaycan 79 nikiydi mene bir defe adimla muraciet etmiwdi oncun yadimda sen qalmisan.twk dolaniram ozumcun,sen?
ilk defedi
fgdsf (05.02.2013/19:55)teklik ve caresizlik((((
Darixiram nedendir?