💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
.gif)





SiYaH~YiLDiZLaR (05.02.2013/20:02)
teklik ve caresizlik((((
bes mualicesi 

SiYaH~YiLDiZLaR (05.02.2013/20:22)
fgdsf, teessuf bizde yoxdu canim.

heyat__qisa__ (05.02.2013/20:25)niye nolduki???
SiYaH~YiLDiZLaR, Dehwetsen eeee..

SiYaH~YiLDiZLaR (05.02.2013/21:27)Zrftcan ele dedim eee
niye nolduki???