canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 FoRuM KliNikaSi.....
Mövzudakı mesaj sayı: 733
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 01.02.2013 / 00:25 · #41
heyat__qisa__ (01.02.2013/00:22)
Eh da duzun desem azeri hekimlerine hecc kessin xetrine deymesin adin cekmeyecem Azerb. mewhurrr hekimdir bir defe getmiwdim yanina emiliyyata ehtiyac olmaya olmaya meni emeliyyata yazmiwdi ,mende ged
o derdi tek sen yawamirsan cox var zemanemizde elesi
*-=ReSpEcT_BoY=-*
*-=ReSpEcT_BoY=-*OFF
🕒 01.02.2013 / 00:25 · #42
🏷 ...Ne QeDeR oLsADa DiLiM aCi, SaDeLiKDiR BaSHiMiN TaCi...
SiYaH~YiLDiZLaR, he qadasi belime banka qoymag lazimdikin,soyug deymem cixsin,nedi hormeti edecem
heyat__qisa__
heyat__qisa__OFF
🕒 01.02.2013 / 00:28 · #43
SiYaH~YiLDiZLaR (01.02.2013/00:25)
o derdi tek sen yawamirsan cox var zemanemizde elesi
Hele bizim bir qohum coxxx yaxin adamin 2 yawli teze korpesi hekimin uzur istyirem malliqi ucbatindan kecen il rehmete getdi ALLAH REHMET ELESINyene yadima duwdu
Herseyaxsiolacaq
HerseyaxsiolacaqOFF
🕒 01.02.2013 / 00:33 · #44
gozume ele bil ki tikan batir,agriyir hemdeneyniyim?
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 01.02.2013 / 00:34 · #45
*-=ReSpEcT_BoY=-* (01.02.2013/00:25)
SiYaH~YiLDiZLaR, he qadasi belime banka qoymag lazimdikin,soyug deymem cixsin,nedi hormeti edecem
allah wefani versin burdan alinmazee o iw nc,evinizde kimse yoxu?
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 01.02.2013 / 00:34 · #46
Herseyaxsiolacaq (01.02.2013/00:33)
gozume ele bil ki tikan batir,agriyir hemdeneyniyim?
kipriyindide duwub yeqin biraz agla kececey
heyat__qisa__
heyat__qisa__OFF
🕒 01.02.2013 / 00:35 · #47
Herseyaxsiolacaq (01.02.2013/00:33)
gozume ele bil ki tikan batir,agriyir hemdeneyniyim?
Iliq dem cayi ileee yu ve gozlerini yum yat)
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 01.02.2013 / 00:35 · #48
heyat__qisa__ (01.02.2013/00:28)
Hele bizim bir qohum coxxx yaxin adamin 2 yawli teze korpesi hekimin uzur istyirem malliqi ucbatindan kecen il rehmete getdi ALLAH REHMET ELESINyene yadima duwdu
mende cox wahidi olmuwam ele weylere cox adam iyneden sistemnen woka duwur,Allah rehmet elesin bu arada ,heckime etibar yoxdu zemanede
heyat__qisa__
heyat__qisa__OFF
🕒 01.02.2013 / 00:36 · #49
SiYaH~YiLDiZLaR (01.02.2013/00:34)
kipriyindide duwub yeqin biraz agla kececey
Hekim xanim demeli hemin xanimin kipriyi yoxxx ya goz davlenasi var obun ucun ya da neyese eseblewib diaqnoxu duz qoy.
Herseyaxsiolacaq
HerseyaxsiolacaqOFF
🕒 01.02.2013 / 00:36 · #50
SiYaH~YiLDiZLaR (01.02.2013/00:34)
kipriyindide duwub yeqin biraz agla kececey
istediyim vaxt aglaya biliremki?!yo zarafatsiz yeqin yorgunluqdandh agriir gozlerim
Cəmi mesajlar: 733
<< 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 74 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər