💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
SeNiNLe___SoN (07.02.2013/16:36)
qRip dErmaNi isTeMiwDim siZde BioKseN vErmiSiz
Allah seni guldursun bura aptek deyilki sehv gelmisen aptek awagi mehlededi.gif)
.gif)
~_DemounT_~ (07.02.2013/17:56)kimdiee birde bazara geden,googleden tapa bilmerem???
SiYaH~YiLDiZLaR, bazardan. 3 destesi 1 manatdi
heyat__qisa__ (07.02.2013/17:58)
Salam KILINIKA EHLI)))))))
