💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

SiYaH~YiLDiZLaR (07.02.2013/18:59)men xeste yanina gelmiwem
nolub can???

)))
SeNiNLe___SoN (07.02.2013/19:00)az senin dalinca gelmiwemda gulfatma))
.aradaSIRADA (07.02.2013/19:02)uww
az senin dalinca gelmiwemda gulfatma.

aradaSIRADA (07.02.2013/19:01)Allah wefasini versin,axir qeminiz olsun
men xeste yanina gelmiwem)))


SiYaH~YiLDiZLaR (07.02.2013/19:07)sagol can,qulagima di gorum umud var
Allah wefasini versin,axir qeminiz olsun

.aradaSIRADA (07.02.2013/19:09)maalesef xeste tez tez vibrasiya tutur oncun rentgen zad
sagol can,qulagima di gorum umud var.
tibde muayinesi,mualicesi mumkunsuzdu,
~_DemounT_~ (07.02.2013/19:10)ok,arada vaxt eliyim bir iki dene hekim tapacam bura soz,he esas oduki men yaxwiyam cunki hreleki bu klinikaya@men baxiram
SiYaH~YiLDiZLaR, onda birinci axot axtar.Neysee. Axri ozun yaxshisan)
twk
SiYaH~YiLDiZLaR (07.02.2013/19:12)
maalesef xeste tez tez vibrasiya tutur oncun rentgen zadtibde muayinesi,mualicesi mumkunsuzdu,

ne apdin sen,gulfatmama nese olsa senide ozumude oldurejem
)