💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
boy Azer kimdi...???
*-=ReSpEcT_BoY=-* (07.02.2013/21:58)aaa yene niye?
yene xestelenmiwem

SiYaH~YiLDiZLaR (07.02.2013/22:08)qizi yaxinima buraxdim xestelendim
aaa yene niye?indi kimin xesteliyine tutulubsan??
nagarim indi sagalim ay doxdur
)
)) uje herekete kecmiwem prqvadnik xanimlardan bawlamowam padxota...
Mr_Azik_999 (07.02.2013/22:14)bax gor neynirsen..
SiYaH~YiLDiZLaR, kim yox kimler..)) uje herekete kecmiwem prqvadnik xanimlardan bawlamowam padxota...
))

delisenee deyirem yazig senle evlenenin gunune