💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
heyat__qisa__ (08.02.2013/23:50)
Qizz bele bele daniwma...gelin paltari falan..
..Bawim qariwiq olub axi fevral ayidi
naz elemedee burda yad yoxduki

....14 u( nc nc nc
mene surpriz hazirliyirsaan? utandimee lap 

SiYaH~YiLDiZLaR (08.02.2013/23:57)Nc sene yoxxx
heyat__qisa__,mene surpriz hazirliyirsaan? utandimee lap
..
)))) sene 2012 de surpiriz hazirlayacam))))
daniwdiyma meni,sen mene xeyanet eyiysen

SiYaH~YiLDiZLaR (09.02.2013/00:02))))))) alaram daraq amma birce 14 fevraldan bawqa gunde qiz were xataya salma meni)))
heyat__qisa__,daniwdiyma meni,sen mene xeyanet eyiysen
bes dimiydin sevgililer gununde saa sacivi daramaga darag alacam?((((


SiYaH~YiLDiZLaR (09.02.2013/00:08)
heyat__qisa__, yaxwi yaxwi qorxma zarafat edirdim
...
.. eh ayri salamatciliqdi XEYALE?



.