💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat


SiYaH~YiLDiZLaR (09.02.2013/00:15)
heyat__qisa__, wukur,.xestelerde belede teze gelende yaxwi olurlar,nese mualiceden sonra hec birinin sesini ewitmirem ama
..day denen o dunyaya postaliyirsan daa.

D
.
SiYaH~YiLDiZLaR (09.02.2013/00:21)))))))olar yoxx eee eledir ay TIX TIX XANIM sen ne etmisen?
heyat__qisa__,sence ele olur??)




.
SiYaH~YiLDiZLaR (07.02.2013/23:02)aha en sevdiyimdi,cox xoshuma gelirm,duygulanifzad ellemok.en sevdiyin mahnidi elee dayanamam?
))
)
