canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 FoRuM KliNikaSi.....
Mövzudakı mesaj sayı: 733
heyat__qisa__
heyat__qisa__OFF
🕒 01.02.2013 / 00:38 · #51
SiYaH~YiLDiZLaR (01.02.2013/00:35)
mende cox wahidi olmuwam ele weylere cox adam iyneden sistemnen woka duwur,Allah rehmet elesin bu arada ,heckime etibar yoxdu zemanede
Elbet o korpenin ne gunahi var idi ele bil hekim deyil ne ise......... mualicesi var imiw ozde ne. ise...sizden coxx xahiw tibb bacisisiz .tebrikler evvelce amma iwinizde COX XAHIW HER ZAMAN DEQIQ OLUN
Herseyaxsiolacaq
HerseyaxsiolacaqOFF
🕒 01.02.2013 / 00:40 · #52
heyat__qisa__ (01.02.2013/00:35)
Iliq dem cayi ileee yu ve gozlerini yum yat)
tewekkurelicem
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 01.02.2013 / 00:40 · #53
Herseyaxsiolacaq (01.02.2013/00:36)
istediyim vaxt aglaya biliremki?!yo zarafatsiz yeqin yorgunluqdandh agriir gozlerim
can baci yorgunsanda ozun dirsen uzunu yu sonra yat birweyin qalmayacag,men burdan kimese durdug yere derman zad deye bilmerem adi bir weye bele ancag bildiyim dede baba usullarini paylawacam.
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 01.02.2013 / 00:42 · #54
heyat__qisa__ (01.02.2013/00:38)
Elbet o korpenin ne gunahi var idi ele bil hekim deyil ne ise......... mualicesi var imiw ozde ne. ise...sizden coxx xahiw tibb bacisisiz .tebrikler evvelce amma iwinizde COX XAHIW HER ZAMAN DEQIQ OLU
aha iwimde mesuliyyeti elden vermirem men sagolunda dediyinizcun.hemiwe bacardigim halda icimde qorxuda olub iwimi edende,profesional hekimimiz bele bu mesuliyeti hiss eliyir yanimizda biz niye etmeyekki.
QaranLIQWehzadesi
QaranLIQWehzadesiOFF
🕒 01.02.2013 / 00:42 · #55
Evet men baw cerrahi doktoram emeliatı men edirem .hemwireler qiriliblar.
Herseyaxsiolacaq
HerseyaxsiolacaqOFF
🕒 01.02.2013 / 00:42 · #56
heyat__qisa__ (01.02.2013/00:36)
Hekim xanim demeli hemin xanimin kipriyi yoxxx ya goz davlenasi var obun ucun ya da neyese eseblewib diaqnoxu duz qoy.
bugun hec eseblewmemiwem,olsun ki davleniadi,ama gozunde davlenasi olurhec bilmirdim.sizinde ixtisasiniz hekimdi?
heyat__qisa__
heyat__qisa__OFF
🕒 01.02.2013 / 00:45 · #57
SiYaH~YiLDiZLaR (01.02.2013/00:40)
can baci yorgunsanda ozun dirsen uzunu yu sonra yat birweyin qalmayacag,men burdan kimese durdug yere derman zad deye bilmerem adi bir weye bele ancag bildiyim dede baba usullarini paylawacam.
He qaw duzeltdiyiniz yerde Allah elemesin vurub goz cixarasiz mende baxacam mende size komeklik ederem icazenizle maraqli movzuudur onuda deyim
he men bu saheni en azi hekimden de deyerem belke daha derinlillerinecen maraqlanmiwamm deyerem belke oz ixtisasim olmasa bele oz ixtasimda yaxwi bilirem
Zeqqumagaci
ZeqqumagaciOFF
🕒 01.02.2013 / 00:45 · #58
🏷 Insan insani ya tamamliyamada yada tam anlayamadi..
ozumde hekimem
bizim ela hekimlerimiz var men oz hekimime daima minnetdaram onun tehrikiylede bu peweni secdim
heyat__qisa__
heyat__qisa__OFF
🕒 01.02.2013 / 00:45 · #59
SiYaH~YiLDiZLaR (01.02.2013/00:42)
aha iwimde mesuliyyeti elden vermirem men sagolunda dediyinizcun.hemiwe bacardigim halda icimde qorxuda olub iwimi edende,profesional hekimimiz bele bu mesuliyeti hiss eliyir yanimizda biz niye etmeye
Siz uni yoxsa texnikum?!?
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 01.02.2013 / 00:46 · #60
heyat__qisa__ (01.02.2013/00:45)
He qaw duzeltdiyiniz yerde Allah elemesin vurub goz cixarasiz mende baxacam mende size komeklik ederem icazenizle maraqli movzuudur onuda deyimhe men bu saheni en azi hekimden de deyerem belke daha de
ok buyrun istediyinize meslehet vere bilersiz.
Cəmi mesajlar: 733
<< 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 74 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər