💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
AZERBAYCAN-79 (19.02.2013/20:36)
SiYaH~YiLDiZLaR,elbette her weyi anlamaq ve bawa duwmek lazimdir. O meselede yaya qaldi. Inwallah aparacam yayda meslehet vetrdiyin yere.
.gif)
.gif)
!=!DEVIL MAY CRY!=! (20.02.2013/00:54)bugun yagiw yagiiib?
Movzunu oxumadim hec .. bogazim agriyir oskurem dehwet soyuq oldu bu gun yagishda



XeYaLLaR WaHZADeSi (20.02.2013/18:42)Duz deyiremde
yaxwi fikirlew ))
sehhetimde hec bir problem yoxdu )
XeYaLLaR WaHZADeSi (20.02.2013/18:50)Tsk
hec mende isdemerem olsun ))
.gif)

XeYaLLaR WaHZADeSi (20.02.2013/18:57)Neynirsen?
Avatardaki ozunsen?



bu nedi movzunu qariwdirmisiz yoxsa men tutmadim sobeti?