canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 FoRuM KliNikaSi.....
Mövzudakı mesaj sayı: 733
heyat__qisa__
heyat__qisa__OFF
🕒 01.02.2013 / 00:47 · #61
Herseyaxsiolacaq (01.02.2013/00:42)
bugun hec eseblewmemiwem,olsun ki davleniadi,ama gozunde davlenasi olurhec bilmirdim.sizinde ixtisasiniz hekimdi?
Beli gozz davlenasi en tehlukeli en piss davlenadir beyne piss tesir edirrr hekime yoxlansaz daha yaxwi olar obunla zrft etmek olmaz onnun aqrisina her adam doze bilmir ne ise...
Yox menim ixtisasim hekim deyil amma bu sahenin hevaskari kimi en azi hekim qeder bilirem
Herseyaxsiolacaq
HerseyaxsiolacaqOFF
🕒 01.02.2013 / 00:47 · #62
SiYaH~YiLDiZLaR (01.02.2013/00:40)
can baci yorgunsanda ozun dirsen uzunu yu sonra yat birweyin qalmayacag,men burdan kimese durdug yere derman zad deye bilmerem adi bir weye bele ancag bildiyim dede baba usullarini paylawacam.
okuw dimeli yatmaq gerek)
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 01.02.2013 / 00:48 · #63
heyat__qisa__ (01.02.2013/00:45)
Siz uni yoxsa texnikum?!?
uni 3cu kurs ama praktikanam.
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 01.02.2013 / 00:49 · #64
Herseyaxsiolacaq (01.02.2013/00:47)
okuw dimeli yatmaq gerek)
yatmag istemirsen bes?
heyat__qisa__
heyat__qisa__OFF
🕒 01.02.2013 / 00:49 · #65
SiYaH~YiLDiZLaR (01.02.2013/00:48)
uni 3cu kurs ama praktikanam.
Hee anladim.yeniden tebriklerrr ixtisas tibb bacisi?!?
Herseyaxsiolacaq
HerseyaxsiolacaqOFF
🕒 01.02.2013 / 00:50 · #66
heyat__qisa__ (01.02.2013/00:47)
Beli gozz davlenasi en tehlukeli en piss davlenadir beyne piss tesir edirrr hekime yoxlansaz daha yaxwi olar obunla zrft etmek olmaz onnun aqrisina her adam doze bilmir ne ise...Yox menim ixtisasim he
hmm anladim,cox sagolun.ola biler ki tel.na baxmaqdan olsun.cunki hemiwe baw vermir axi bu hal.yeqin davleniada daima olur bele agri ama mende dediyim kimi.
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 01.02.2013 / 00:50 · #67
heyat__qisa__, twk hwe umumi tibb bacisi ama indi akuwerka olarag praktikanam .
heyat__qisa__
heyat__qisa__OFF
🕒 01.02.2013 / 00:52 · #68
Herseyaxsiolacaq (01.02.2013/00:50)
hmm anladim,cox sagolun.ola biler ki tel.na baxmaqdan olsun.cunki hemiwe baw vermir axi bu hal.yeqin davleniada daima olur bele agri ama mende dediyim kimi.
Yoxx hemwe baw vermir ki!!!!
Deyirem yene GOZ DAVLENASI EN TEHLULELI XESTELIKDI ALLAH UZAQ ELESIN GOZUN KORLUQUNA BELE SEBEB OLAR ALLAH UZAQ ELESIN
Herseyaxsiolacaq
HerseyaxsiolacaqOFF
🕒 01.02.2013 / 00:52 · #69
SiYaH~YiLDiZLaR (01.02.2013/00:49)
yatmag istemirsen bes?
hele ki yox cunki yuxu rejimim var bu vaxti istesemde yatammaram,seher gec dururam.movzuya gore tewekkur geweng movzudu,praktikada ugurlar sene
heyat__qisa__
heyat__qisa__OFF
🕒 01.02.2013 / 00:53 · #70
SiYaH~YiLDiZLaR, Hmmm anladimmm)Men onu texnikum da olaraq bilirdim demeli sehv bilmiwem ona gore biyax soruwdumqizar.
Cəmi mesajlar: 733
<< 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 74 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər