💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat


SiYaH~YiLDiZLaR (20.02.2013/21:55)
bawiva dinen bugun agrimasin olub elesen vaxtim yoxdu aglamaga
..gece gece daniwiqina baxx eee ))
vapwe denen hec agrimasin olaaar???
SiYaH~YiLDiZLaR (20.02.2013/22:02))))))))ewi uzaqi bir aqlayanim olmaz))))
heyat__qisa__, aaa ne deyiremki indi Allah elememiw sen olsen men aglamasam , xort xort eliyib meni qorxutmazsan?butun gun bezdireceysen,yaxwisi bawin saba agrisin bugun vaxtim yoxduvapwe denen
))))))

SiYaH~YiLDiZLaR (20.02.2013/23:27)zor lomkadayam kefim noldu
~A_N_T_i_K__V_A_R~, hec henanin yeridiii?

SiYaH~YiLDiZLaR (20.02.2013/22:46)Heee fikirim var )))
heyat__qisa__, diyesen olmeye meyilisen?indiden bawdadim aglamaga))))))