💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat


SiYaH~YiLDiZLaR (20.02.2013/23:42)biraz keflenmey isdeyirem onuncun
~A_N_T_i_K__V_A_R~, he anladim mende direm hec gangam staylin ne iwi var burda



SiYaH~YiLDiZLaR (20.02.2013/23:44)Zarafatsiz???salamatciliqdi indi?
heyat__qisa__, aman amanliftde qalmiwdimee bir iki saat evvel ,ureyim zad sixilmiwdi,wille vurulmagdan uzum 5/6 cizgi kokelib


SiYaH~YiLDiZLaR (20.02.2013/23:44)caan baji can
heyat__qisa__, aman amanliftde qalmiwdimee bir iki saat evvel ,ureyim zad sixilmiwdi,wille vurulmagdan uzum 5/6 cizgi kokelib
.

SiYaH~YiLDiZLaR (20.02.2013/23:53)))))))pissse hec ne olmaz
heyat__qisa__, yoo zarafat elemirem,men ele qaranligda ,qapali yerde qala bilmirem,duzdu yanimda biri variydi ama yenede doze bilmedim,he ewi soram ozume geldim yatdim ,qalxdim ele bildim hamsin yuxu

