💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
SiYaH~YiLDiZLaR (02.03.2013/09:04)Ac oldugumdan her halda diyetdeyem
niye?
*__AKILLI_OL__* (02.03.2013/11:24)can can 200 kilo qeder varsan diyetdesen?
Ac oldugumdan her halda diyetdeyem
.gif)
SiYaH~YiLDiZLaR (02.03.2013/16:23)60 idim indi 55 bele normal cekimdi
can can 200 kilo qeder varsan diyetdesen?
.gif)
.gif)
.gif)


redd olmag sozunu ixtisar etsek nuw olsun deyecem.gif)
