canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 FoRuM KliNikaSi.....
Mövzudakı mesaj sayı: 733
Herseyaxsiolacaq
HerseyaxsiolacaqOFF
🕒 01.02.2013 / 00:54 · #71
heyat__qisa__ (01.02.2013/00:52)
Yoxx hemwe baw vermir ki!!!!Deyirem yene GOZ DAVLENASI EN TEHLULELI XESTELIKDI ALLAH UZAQ ELESIN GOZUN KORLUQUNA BELE SEBEB OLAR ALLAH UZAQ ELESIN
anladim,anladim.mutleq evde deyib hekime gedecem,narahat olmaga bawladim lap.twk
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 01.02.2013 / 00:54 · #72
Herseyaxsiolacaq (01.02.2013/00:52)
hele ki yox cunki yuxu rejimim var bu vaxti istesemde yatammaram,seher gec dururam.movzuya gore tewekkur geweng movzudu,praktikada ugurlar sene
he anladim rejimyaxwidi insan heyatinda mendede yemey rejimnendi uwagligdan beleyem.bu arada cxo sagol beendiyinede sevindim.
*-=ReSpEcT_BoY=-*
*-=ReSpEcT_BoY=-*OFF
🕒 01.02.2013 / 00:55 · #73
🏷 ...Ne QeDeR oLsADa DiLiM aCi, SaDeLiKDiR BaSHiMiN TaCi...
SiYaH~YiLDiZLaR (01.02.2013/00:34)
allah wefani versin burdan alinmazee o iw nc,evinizde kimse yoxu?
nem adi klinikadi oncin dedim
heyat__qisa__
heyat__qisa__OFF
🕒 01.02.2013 / 00:55 · #74
Herseyaxsiolacaq (01.02.2013/00:54)
anladim,anladim.mutleq evde deyib hekime gedecem,narahat olmaga bawladim lap.twk
Hm okkk inwaAllah ele bi wey olmaz olmaqini bele arzulamaramm
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 01.02.2013 / 00:56 · #75
heyat__qisa__ (01.02.2013/00:53)
SiYaH~YiLDiZLaR, Hmmm anladimmm)Men onu texnikum da olaraq bilirdim demeli sehv bilmiwem ona gore biyax soruwdumqizar.
he texnikomda olur praktika men unide qiyabi sayiliram emimin klinikasi var oncun orda iwdirem staj ucun bele uninin praktikasi deyil.
heyat__qisa__
heyat__qisa__OFF
🕒 01.02.2013 / 00:57 · #76
SiYaH~YiLDiZLaR (01.02.2013/00:56)
he texnikomda olur praktika men unide qiyabi sayiliram emimin klinikasi var oncun orda iwdirem staj ucun bele uninin praktikasi deyil.
Heee anladim
qiyabi amma pisdir gerek oz uzerinde yaxwi mutexessis olmaq ucun coxxx caliwasan hmmm
Herseyaxsiolacaq
HerseyaxsiolacaqOFF
🕒 01.02.2013 / 00:57 · #77
heyat__qisa__ (01.02.2013/00:55)
Hm okkk inwaAllah ele bi wey olmaz olmaqini bele arzulamaramm
inweAllah.
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 01.02.2013 / 00:57 · #78
*-=ReSpEcT_BoY=-* (01.02.2013/00:55)
nem adi klinikadi oncin dedim
sen hec indiyecen ozel klinikada kupe saldirmisan ?
heyat__qisa__
heyat__qisa__OFF
🕒 01.02.2013 / 00:58 · #79
Herseyaxsiolacaq, Allama Ya kottu oldummm ))
SiYaH~YiLDiZLaR
SiYaH~YiLDiZLaROFF
🕒 01.02.2013 / 01:00 · #80
heyat__qisa__ (01.02.2013/00:57)
Heee anladim qiyabi amma pisdir gerek oz uzerinde yaxwi mutexessis olmaq ucun coxxx caliwasan hmmm
bele daha yaxwidi axi iwdirem adi iwci medsestralardan daha cox bilirem demey olar belede hami iwci kimi gorur her iwi serbest eliyirem,oxumagada birazdan burdan cixib seherecan oxuyacam indi kefimi aciram burda,bextever olmuwamda qiyabi olasan butun gun ders oxuyasan imtahanlara girirem deye oxumaliyam hemde savad lazimdi.
Cəmi mesajlar: 733
<< 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 74 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər