💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

*~ANONİMKA~* (07.12.2015/18:36)onu edib etmemek menim iwimdi :) her kes oz iwi ile mewgul olsun..
Buyurdugum əməl et yeter))
BoY-FroM-BDU (07.12.2015/18:37)Senin işindi deye senə müraciet edib xaiş etdik)
onu edib etmemek menim iwimdi :) her kes oz iwi ile mewgul olsun..

*~ANONİMKA~* (07.12.2015/18:38)Men de cvb yazdim :) ozu gelsin :) hell ederik sizi meseleni ))
Senin işindi deye senə müraciet edib xaiş etdik)

BoY-FroM-BDU (07.12.2015/18:39)Teşəkkür edirem)
Men de cvb yazdim :) ozu gelsin :) hell ederik sizi meseleni ))


