canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Üsteki istifadeçi sizi zengleriyle bezdirse...
Mövzudakı mesaj sayı: 3711
EVAMELISSA
EVAMELISSAOFF
🕒 13.09.2016 / 01:16 · #2461
Bir zenge 5 man gederse vallah day zeng vurmarsan -
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 13.09.2016 / 01:18 · #2462
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
Day denen sene hec zeng ede bilmerem menim balnsimda hec 5 manat olurku)))))))))))
EVAMELISSA
EVAMELISSAOFF
🕒 13.09.2016 / 01:20 · #2463
KoNCeNo (13.09.2016/02:18)
Day denen sene hec zeng ede bilmerem menim balnsimda hec 5 manat olurku)))))))))))
Ele onun ucun deyirdim de zeng etmez - Çox bahadi Azerbaycandan zeng
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 13.09.2016 / 01:21 · #2464
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
EVAMELISSA (13.09.2016/02:20)
Ele onun ucun deyirdim de zeng etmez - Çox bahadi Azerbaycandan zeng
Deqiqesi nece manat olar texmini?)
MiLYoNDa1oQLaN
MiLYoNDa1oQLaNOFF
🕒 13.09.2016 / 01:23 · #2465
🏷 miLyonLαrın içinden seçiLmek üçün miLyonLαrı qurbαn vermeLisen, sαdece bir neferin xαtirine
binun 7zune vecni adboy verirem))
EVAMELISSA
EVAMELISSAOFF
🕒 13.09.2016 / 01:27 · #2466
KoNCeNo (13.09.2016/02:21)
Deqiqesi nece manat olar texmini?)
Vallah deqiq deye bilmerem. Ancaq biliremki bahadi. 5 man 5 deq daniwsan ne gozel.
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 13.09.2016 / 01:29 · #2467
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
EVAMELISSA (13.09.2016/02:27)
Vallah deqiq deye bilmerem. Ancaq biliremki bahadi. 5 man 5 deq daniwsan ne gozel.
Ancaq bayramdan bayramada day denen)))))))))))
EVAMELISSA
EVAMELISSAOFF
🕒 13.09.2016 / 01:36 · #2468
KoNCeNo (13.09.2016/02:29)
Ancaq bayramdan bayramada day denen)))))))))))
Yox niye ki viber,birde watcapp var. Onlarla daniwmaq olur
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 13.09.2016 / 01:39 · #2469
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
EVAMELISSA (13.09.2016/02:36)
Yox niye ki viber,birde watcapp var. Onlarla daniwmaq olur
He duzdu onlara bereket uzumuzu ag edib))))bele zarafatsiz zeng zad eden deyilem kimise yigim hal ehval tutum nem watcapda oturum menlik deyil buna gorede meni qinayirlar hele whatsapda hec kime yazmamisam kim yazir ancaq cavab menimki uzbeuz sohbetdi))
EVAMELISSA
EVAMELISSAOFF
🕒 13.09.2016 / 01:49 · #2470
KoNCeNo (13.09.2016/02:39)
He duzdu onlara bereket uzumuzu ag edib))))bele zarafatsiz zeng zad eden deyilem kimise yigim hal ehval tutum nem watcapda oturum menlik deyil buna gorede meni qinayirlar hele whatsapda hec kime yazma
Onada vaxt lazimdir
Cəmi mesajlar: 3711
<< 1 ... 245 246 [247] 248 249 ... 372 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 3
Keçidlər