💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.
Son 10 mövzu
📌 Suala sual ile cavab yazın :)
Mövzudakı mesaj sayı: 2076

_~XEZAN~_OFF
🕒 26.02.2013 / 18:25 · #181
Menim ucun pis olan sizin ucunde pis sayila biler?

A_M_I_G_OOFF
🕒 26.02.2013 / 18:28 · #182
Her halda pis, normal duwune bilen her adama ele pis sayilmir?

_~XEZAN~_OFF
🕒 26.02.2013 / 18:31 · #183
Menim ucun etalon olan kiminse ucun guluw hedefi ola biler.Normal duwunce deyerken duwunmuremki her kes eyni duwunmelidir.Her kes ucun normal sozu ferqli nelerise ifade edir.Sizce?

A_M_I_G_OOFF
🕒 26.02.2013 / 18:42 · #184
menim uchun etalon digeri uchun guluwdurse, 2mizden 1-mizin hadiseni duzgun qiymetlendirilmemesini duwunsem de, ele hadiselerle qarwilawiram ki, bir nece normal duwunceli insanlar terefinden ayri ayri meyarlarda o hadiseye qiymet verildiyinin wahidi oluram ve ona gore Sizle tam razilawiram hemcinin raziligima munasbetiniz necvedir sualini yeniden Size unvanlayiram?

_~XEZAN~_OFF
🕒 26.02.2013 / 18:51 · #185
Fikrinizi esaslandirib razilawdiginiza gore normaldir munasibetim.Sozsuz razizliq olur?

A_M_I_G_OOFF
🕒 26.02.2013 / 18:54 · #186
Virtualda sozsuz raziliq bildirmek cetin gelmirmi Size?

_~XEZAN~_OFF
🕒 26.02.2013 / 18:55 · #187
Ferq etmez insan insandir.Fikirde elece.Eger dogru fikirdirse raziliq bildirmek cetin gelmelidir?

A_M_I_G_OOFF
🕒 26.02.2013 / 19:06 · #188
eger razilawib nese soz yazmamaq her 2 variantda yozula bileceyinden ( ya razilawdi fikir yazmadi, ya da razilawmadigindan eseblewib yazmadi) duwunurem ki, yazmaq daha meqsede uygun olmalidir ve Sizin razilawmadiginiz movzulara werh yazib yazmamaginizi soyleyersinizmi?

_~XEZAN~_OFF
🕒 26.02.2013 / 20:09 · #189
Movzu mence meqsedinii deyiwir.Suali tam anlaya bilmedim
Razilawmadiginiz movzularada fikir yazmaq daha yaxwi deyil?

~_DemounT_~OFF
🕒 26.02.2013 / 20:16 · #190
neye chalishirsan?
Forum faylları
Əlavə edilmiş fayl yoxdur.
Keçidlər