💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat


NoreN (03.03.2013/17:58)Cesedin kimliyine gore reaksiya da deyiwer,onu Kim oldurub ?
.......otaqa daxil oldun ...va ipden asili bogulub ôlen bir qadin cesedi ônunde..... Ilk reaksiyan,duśuncen...??


NoreN (03.03.2013/18:13)Bildim de adi insan,ama tanidigim ya ilk defe gorduyum?
kuku-kuku, Adi insandi.... Reaksiya lazim idi... Ilk ne olucey ..

NoreN (03.03.2013/18:15)He gormuwem oz evimizde(
kuku-kuku, Ilk dafa gorduyun.. Meyid gormusen hec??


