💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

SiYaH~YiLDiZLaR (06.03.2013/23:29)
~A_N_T_i_K__V_A_R~, tek klientim sen olurdun oncun baha diyirdimki axwam eve 1manat pul getirimdeyoo indi kitaydan semeni zad getirmiwiy yaxwi alver gedir
Ozun necesen salamatciligdi?.gif)

SiYaH~YiLDiZLaR (06.03.2013/23:48)wukur eladi herwey .
~A_N_T_i_K__V_A_R~,wukur dolaniram ozumcun,sen necesen?
~A_N_T_i_K__V_A_R~ (07.03.2013/01:06)hemiwe ela olasan
wukur eladi herwey .
.gif)






yixil yat balam,eseplewdirme meni doyerem balam
.
sen ezizle orgenimdaa